همشهری آنلاین: اردوگاه کارآفرینی کشور در مجموعه شهربانو بوستان بزرگ ولایت میزبان دختران ۷ تا ۱۲ ساله است.

خدمات اردوگاه کارآفرینی کشور ویژه دختران در بوستان بزرگ ولایت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردارمنطقه با اعلام این مطلب گفت: این اردوگاه به عنوان نخستین اردوگاه کار آفرینی در کشور ویژه دختران 7تا 12 ساله راه اندازی شده و میزبان سایر دانش آموزان از مناطق و حتی شهرهای دیگر است.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این اردوگاه ارتقای دانش و بینش کودکان در مورد مشاغل، ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد کسب و کار، تشویق دانش آموزان مستعد در زمینه کارآفرینی، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت، امکان ارتباط بین افراد خلاق، ایده پردازو... است.

بهرامی با اشاره به بازدید رایگاه از این اردوگاه اظهار داشت: دختران دانش آموز مدارس طبق برنامه زمان‌بندی شده در گروه‌های 60 نفره در این اردوگاه حاضر می‌شوند و به صورت عملی به استعدادیابی آنها پرداخته می‌شود.

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد: در این اردوگاه در قالب کارگاه‌های تئوری و عملی ضمن آشنایی با کسب و کاربا مشاغل خدماتی، صنعتی، کشاورزی و ... آشنا می شوند و ضمن استفاده از ابزارها و تجهیزات، هر شغل و کار را در فضایی واقعی تجربه می‌کنند.

این مسئول یاد آور شد: در این اردوگاه دانش آموزان با فعالیت اقتصادی متناسب با علاقه خود درآمد زایی خواهند داشت و در نهایت با همین درآمد نمادین از فروشگا اردوگاه خرید می‌کنند.

کد خبر 391113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha