همشهری آنلاین: مصاحبه اخیر کارلوس کی‌روش مبنی بر احتمال پایان دوران مربیگری بعد از جام جهانی روسیه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های پرتغالی داشت.

کارلوس کی‌روش

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش که در روسیه به سر می‌برد در مصاحبه اخیر خود گفت بیش از ۳۶ سال است مربیگری کرده است و حس می‌کند به پایان راه رسیده و احتمالا بعد از جام جهانی روسیه از دنیای مربیگری بازنشسته شود.

پایگاه اینترنتی DN پرتغال درباره گفته‌های سرمربی تیم ملی ایران نوشت: کارلوس کی‌روش ۶۴ ساله که چهار صعود به جام جهانی را با ۳ تیم مختلف تجربه کرده است، به این می‌اندیشد که دنیای مربیگری را رها کرده و به زندگی شخصی خود بپردازد. او می‌خواهد بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را در جام جهانی به دست بیاورد و با این تیم به دور دوم راه یابد و در ادامه از دنیای مربیگری خداحافظی کند.

روزنامه اوجوگو یکی از معروف‌ترین روزنامه‌های پرتغالی نیز درباره این اتفاق نوشت: کی‌روش می گوید به پایان راه رسیده است و می‌خواهد دنیای مربیگری را کنار بگذارد. او عنوان کرده است به بررسی و تحلیل شرایط نیاز دارد تا بعد از جام جهانی درباره این تصمیم خود فکر کند. کی‌روش که چهار صعود به جام جهانی را تجربه کرده است حالا دوست دارد زمان خود را با خانواده سپری کند.

مایس فوتبال هم نوشت: کارلوس کی‌روش یکی از موفق‌ترین مربیان پرتغالی که دو قهرمانی در جام جهانی جوانان را در کارنامه خود دارد و سال‌ها در کنار فرگوسن در منچستریونایتد نشست، اکنون به خداحافظی از دنیای مربیگری فکر می کند و در این صورت بعد از جام جهانی از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

کد خبر 391064

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha