سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: محکومیت دو سال حبس تعزیری سه خواننده‌ متهم به سرقت ادبی، به یک سال حبس تعزیری تقلیل یافت.

صادقی، لهراسبی،سرلک

به گزارش ایسنا، عباس پوریانی رییس کل محاکم تهران در حاشیه بازدید و ملاقات‌های مردمی از مجتمع قضایی کارکنان دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده سه خواننده‌ متهم به سرقت ادبی که در شعبه 1060 دادگاه کیفری 2 تهران مطرح است، گفت: با توجه به واخواهی‌ای که از سوی متهمین و وکلای آنها صورت گرفته، حکم غیابی دو سال حبس تعزیری این افراد به موجب رای صادره به یک سال حبس تعزیری تقلیل یافته است.

وی افزود: رای صادره از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر استان تهران است.

لازم به ذكر است علی لهراسبی و رضا صادقی ترانه «سوغاتی» از اردلان سرفراز را خوانده و منتشر کرده بودند. رضا صادقی در یادداشتی عنوان کرده بود، این اثر را به شکل زمزمه‌وار و دلی خواندم و مثل قطعات خاطره‌انگیز دیگر در کانال تلگرامم قرار دادم و به اشتباه برخی سایت‌های پخش آثار موسیقایی این قطعه را اثر جدید من معرفی و پخش کردند. رضا صادقی در پایان این یادداشت از اردلان سرفراز عذرخواهی کرده بود.

همچنین، قطعه «برخیز» با صدای سینا سرلک که به عنوان یکی از قطعات سریال پربیننده «شهرزاد» منتشر شده بود، در گذشته با صدای ابراهیم حامدی و با نام «محتاج» منتشر شده بود. این قطعه هم سروده اردلان سرفراز است و سال‌ها پیش در کتاب «از ریشه تا همیشه» این ترانه سرا، با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایران به چاپ رسیده است.

 

 

کد خبر 390831

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha