سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شست چالش نهنگ آبی با حضور و سخنرانی جمعی از استادان و فعالان جامعه‌شناس، روانشناس و علوم ارتباطات برگزار می‌شود.

نشست نهنگ آبی

به گزارش ماهنامه مدیریت ارتباطات، دکتر محمد سلطانی‌فر، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و تحقیقات با اعلام این مطلب افزود: چالش نهنگ آبی، عنوان یک بازی در فضای مجازی است که در ماه‌های اخیر و به ویژه پس از خودکشی دو دختر نوجوان در اصفهان، نگرانی‌های زیادی را در بین خانواده‌ها ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در این نشست از زوایای مختلف اجتماعی و ارتباطی به چالش نهنگ آبی پرداخته خواهد شد ادامه داد: فضای مجازی واقعیت غیر قابل انکار است که زندگی با کیفیت در آن نیازمند آگاهی و آموزش مستمر می‌باشد. استاد علوم ارتباطات افزود: تنها راه مصونیت خانواده‌ها و جامعه از خطرات و آسیب‌های فضای مجازی، ارتقای سواد و مهارت‌‌های بکارگیری ابزار فناورانه است.

گفتنی است در این نشست که به همت دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی ایران، انجمن جامعه‌شناسی ایران، روزنامه نوآوران و ماهنامه مدیریت ارتباطات برگزار خواهد شد دکتر بخارایی، دکتر بنی‌هاشمی، سرهنگ بیابانی، دکتر سلطانی‌فر و زهره دلگشا به بررسی چالش نهنگ آبی خواهند پرداخت.

نشست یاد شده از ساعت ۱۴ لغایت ۱۷ تاریخ ۱۲ آذر در سالن علامه جعفری دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود و حضور در آن آزاد است.

کد خبر 390783

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha