همشهری آنلاین: اضطراب در برخی از افراد ممکن است آنقدر شدید باشد که کارکرد آنها را مختل کند

در مواجهه با اضطراب به این توصیه‌ها توجه کنید:

  • نگران بودن در مورد برخی چیزها اشکالی ندارد- اما سعی کنید نگذارید اضطراب روز شما را در خود ببلعد.
  • مقداری زمان را در هر روز را به فکر کردن در مورد چیزهایی که شما را نگران می‌کنند، اختصاص دهید و راه‌های را برای مواجهه با آنها پیدا کنید.
  • تکنیک‌های آرامش‌بخشی (relaxation) مراقبه، تنفس عمیق و کشش عضلانی را امتحان کنید.
  • به طور مرتب ورزش کنید و به قدر کافی بخوابید. از نوشیدنی‌های کافئین‌دار  پرهیز کنید.
  • به موضوعاتی که در گذشته باعث نگرانی شما شده بود، توجه داشته باشید.
  • با دکترتان درباره اضطراب و نگرانی‌های‌تان صحبت کنید.

HealthDay News,13 Dec., 2007

کد خبر 39075

برچسب‌ها