همشهری آنلاین: کتاب گفت‌و‌گو با اساتید ایرانی بازاریابی در جهان نوشته‌ احمد آخوندی، محسن جاویدموید، محمدرضا حسنزاده جوانیان و سید احسان گلپرور از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

کتاب گفت‌و‌گو با اساتید ایرانی بازاریابی در جهان منتشر شد

مديريت بازاريابي يكي از رشته‌هايي است كه نه تنها در ايران بلكه، در تمامي كشورهاي جهان مورد توجه بسياري از دانش‌پژوهان و علاقه‌مندان به تحصيلات دانشگاهي قرار مي‌گيرد. تقريباً مي‌توان گفت در تمامي كشورهاي پيشرفته‌ي جهان اين رشته، به‌عنوان شاخه‌اي مهم و تأثيرگذار در سرنوشت اعضاي جامعه شناخته مي‌شود. به همين دليل است كه دانشگاههاي طراز اول دنيا همواره سعي دارند با ارائه‌ي كاملترين و جذابترين دوره‌ها، بهترين دانش‌پژوهان و متقاضيان را جذب كنند و با پرورش آنها، مديراني اثربخش را تحويل بازار كار دهند.

در كشور خودمان، مديريت بازاريابي جزو رشته‌هاي جذاب براي متقاضيان تحصيلات دانشگاهي به حساب مي‌آيد و شاهد هستيم كه همواره بين اولين انتخابهاي داوطلبين كنكور در مقاطع تحصيلي مختلف قرار دارد. حتي زماني كه صحبت از تحصيلات تكميلي به حساب مي‌آيد، بخش قابل‌توجهي از فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي مهندسي ترجيح مي‌دهند مسير خود را تغيير دهند و گام در مسير بازاريابي و فروش بگذارند. در اين بين، افرادي نيز هستند كه پا را فراتر گذاشته و براي تكميل تحصيلات خود به دانشگاههاي خارج از كشور عزيمت مي‌كنند. بعضي از اين افراد پس از بازگشت به كشور به اساتيد و مديراني تبديل مي‌شوند كه آموخته‌هايشان براي نسل جوان ارزشمند و مغتنم است. افرادي نيز هستند كه در دانشگاههاي خارج از كشور مشغول تدريس مي‌شوند و براي پرورش دانشجويان و علاقه‌مندان به يادگيري مي‌كوشند. اين افراد، موضوع و شاكله‌ي اصلي اين كتاب را تشكيل مي‌دهند.

این کتاب حاوی گفتگوهایی است با اساتید ایرانی در رشته‌های مرتبط با بازاریابی و فروش که در دانشگاه‌های برتر جهان تدریس می‌کنند. گفتگو با 11 استاد ایرانی را در این کتاب می خوانید که در دانشگاه‌های دنور، می‌سی‌سی‌پی، کارولینای شمالی، لیورپول، استراتکلاید، و ... تدریس می‌کنند. اين گفت‌وگوها در قالب مصاحبه‌هايي در شماره‌هاي مختلف دوماهنامه‌ي "توسعه مهندسي بازار" منتشر مي‌شود.

علاقه‌مندان برای خرید کتاب می‌توانند با شماره‌های 66408251(021) و 66408271 (021) در تهران تماس حاصل کنند.

کد خبر 390664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha