دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین ترامپ اخیرا در پیامی‌ توئیتری نوشته بود؛ سی ان‌ان عملکرد افتضاحی در معرفی آمریکا دارد. در واکنش به این ادعا سی‌ان‌ان پاسخ داد: معرفی کشور برعهده شماست نه ما.

ترامپ

به گزارش ایسنا، به نقل از  روزنامه دیلی میل‌، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ۷۱ ساله آمریکا در يك پيامي توئيتري نوشت بخش بین‌الملل سی‌ان‌ان عملکرد افتضاحی در ارائه ایالات متحده آمریکا به جهان دارد در حالی که فاکس نیوز واقعا بهترین منافع برای مردم آمریکا را در قلب خود دارد.

او در توئیتی نوشت: فاکس نیوز نسبت به سی‌ان‌ان اهمیت خیلی بیشتری برای ایالات متحده آمریکا قائل است اما خارج از آمریکا، سی‌ان‌ان بین‌الملل همچنان منبع مهمی از اخبار جعلی است و آنها کشورمان را خیلی ضعیف به جهان معرفی می‌کنند. جهان واقعیتی از آنها نمی‌شنود.

در واکنش به اننقادات شدیداللحن ترامپ، سی‌ان‌ان هم در توئیت خود نوشت: این وظیفه سی‌ان‌ان نیست که آمریکا را به جهان معرفی کند. این وظیفه شماست. کار ما خبررسانی است. حقیقت در جایگاه اول است.

انتقادات ترامپ از سی‌ان‌ان تازه‌ترین دور حملات رئیس‌جمهوری جمهوری‌خواه آمریکا از این شبکه خبری است که پیشتر آن را به عنوان "اخبار جعلی" معرفی کرده بود چرا که او از نحوه پوشش خبری این شبکه درباره دولتش رضایت ندارد. این رهبر کاخ سفید پیشتر هم تمایلش را به فاکس نیوز محافظه‌کار نشان داده و پیام‌هایی در تقدیر از مجریان و تهیه‌کنندگان آن داشته است.

 

کد خبر 390647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha