جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل بانک کارگشایی از حراج سکه‌های تمام بهار و نیم بهار آزادی در این بانک برای جلوگیری از حبابی شدن بازار سکه از روز شنبه چهارم آذر ماه خبر داد.

سکه

به گزارش پايگاه رسمي بانك ملي ايران، سيامك سلیمانی با بیان اینکه این حراج بر حسب دستور بانک مرکزی و برای جلوگیری از حبابی شدن بازار سکه از طریق بانک کارگشایی انجام می‌شود، گفت: از فردا سکه‌ها در بسته‌های ۲۰ تایی و بدون محدودیت خرید به متقاضیان عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله نخست عرضه، ربع سکه بهار آزادی حراج نمی‌شود، افزود: حراج سکه‌های نیم و تمام بهار آزادی تا زمان اعلام بانک مرکزی ادامه خواهد داشت و در مرحله بعدی عرضه نیز، سکه ربع بهار آزادی به حراج اضافه می‌شود.

سلیمانی درباره قیمت سکه‌ها در حراج نیز اعلام کرد: قیمت‌ها فردا ساعت ۱۰ صبح از سوی بانک مرکزی اعلام و عرضه از ساعت ١١ صبح آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: قیمت‌های اعلامی درصدی از قیمت فعلی بازار پایین‌تر خواهد بود و متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این حراج حضوری با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، رو به روی میدان محمدیه مراجعه کنند.

بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است و 91 سال قدمت دارد.

کد خبر 390398

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha