همشهری آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از فرمانده نیروی قدس سپاه به دلیل پایان داعش تقدیر کرد.

به گزارش تسنیم، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی چهارشنبه- اول آذر- پارلمان در سخنانی با اشاره به پایان کار داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: این پیروزی روند یک دستاورد بزرگی در ارتباط با توطئه‌های آمریکا و قدرت‌های سلطه‌گری است که در منطقه این گروه تروریستی را ایجاد کرده بودند و ایران توانست مقابل آنها بایستد.

وی افزود: برخی کشورها می‌خواستند کشورهای منطقه و جمهوری اسلامی ایران را وادار کنند که در مقابل تروریست‌ها کوتاه بیاید و تسلیم شود اما این اتفاق نیفتاد و ایران و مردم منطقه پیروز میدان بودند.

نایب رئیس مجلس اضافه کرد: کاری که نیروی قدس سپاه و مردم کشورهای عراق و سوریه برای دفاع از سرزمین‌شان انجام دادند، کار بزرگی بود و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب هم طوری بود که ایشان با قدرت ایستادند که این قابل قدردانی است.

پزشکیان با بیان اینکه سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به کمک همه نیروهای مسلح و سپاه و بسیج توانستند این کار بزرگ را در منطقه انجام دهند اظهار داشت: این حرکتی که در منطقه اتفاق افتاد جای قدردانی بسیاری دارد، این حرکت مبارزه‌ای در برابر تروریسم بود و ایران در صف مقدم آن قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ما امروز مدیون خون شهدای مدافع حرم و کسانی که مقابل این شیطنت‌ها ایستادند، هستیم.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه ایران همواره قربانی تروریسم بوده افزود: ایران با تمامی قوا توانست به کشورهایی که دچار تروریسم شده بودند، کمک کند.

پزشکیان در پایان خاطر نشان کرد: این پیروزی بزرگ در منطقه و پایان داعش را خدمت مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و کسانی که مجروح و شهید شده‌اند و مردم کشورهای سوریه و عراق تبریک عرض می‌کنیم.

 

کد خبر 390230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha