زوج افغان به‌عنوان مسافر سوار خودروهای مسافرکش شده و با دلستر مسموم راننده‌ها را بیهوش می‌کردند تا نقشه اخاذی‌هایشان را عملی کنند.

به گزارش همشهري، 11آبان‌ماه امسال اهالي ساختماني در منطقه نبرد تهران فريادهاي مردي را از پشت‌بام خانه‌اي شنيدند كه تقاضاي كمك مي‌كرد. مرد كه روي صورتش آثار ضرب و جرح ديده مي‌شد با اشاره به آپارتماني مي‌گفت كه ساكنان آنجا وي را گروگان گرفته بودند. همزمان مردم وارد ساختمان شدند و زني جوان را دستگير كردند كه سراسيمه قصد فرار داشت.

در ادامه ماجرا به پليس گزارش شد و تيمي از مأموران راهي اين منطقه شدند. آنها در نخستين اقدام به تحقيق از مرد زخمي پرداختند. او گفت: من اهل اصفهان هستم. يك روز قبل زن و شوهري افغان با پيشنهاد كرايه 200هزارتوماني از من خواستند كه آنها را به تهران بياورم. به تهران كه نزديك شديم، مرد جوان از من خواست تا مقابل يك سوپرماركت توقف كنم. او 3شيشه دلستر خريد كه پس از خوردن آن از هوش رفتم. وقتي چشمانم را باز كردم داخل آپارتماني بودم.

دست و پايم با چسب بسته شده بود و مرد جوان و همسرش با ضرب و جرح كارت‌هاي عابربانكم به همراه رمزشان را گرفتند و حسابم را خالي كردند. ساعاتي بعد وقتي مردجوان از خانه خارج شده و همسرش در خواب بود، دست و پايم را باز كردم و خودم را به پشت‌بام رساندم و از مردم كمك خواستم. پس از اظهارات اين مرد، زن جوان دستگير شد و چند ساعت بعد همسر وي هم به دام افتاد. درحالي‌كه تحقيقات در اين پرونده با دستور قاضي ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران ادامه داشت، مشخص شد زوج افغان با همين شگرد راننده جوان ديگري را هم ربوده و از وي اخاذي كرده‌اند. تحقيقات براي شناسايي شاكيان احتمالي ديگر ادامه دارد.

کد خبر 390201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha