یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
۰ نفر

مردی که مقابل خانه، همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها انگیزه خود را درخواست طلاق از سوی همسرش عنوان کرد.

به گزارش همشهري، صبح جمعه 26آبان‌ماه رهگذراني كه از خيابان آيت در منطقه نارمك عبور مي‌كردند شاهد صحنه هولناكي بودند. آنها مردي جوان را ديدند كه مقابل خانه‌اش ديوانه‌وار با چاقو به همسرش ضربه مي‌زد. در ادامه با حضور مأموران و اورژانس، زن جوان به بيمارستان انتقال يافت و شوهر وي دستگير شد.

اما لحظاتي بعد زن جوان به‌علت شدت جراحات جان باخت و پرونده به دادسراي جنايي تهران فرستاده شد. مرد جوان در تحقيقات به قتل همسرش اقرار كرد و درخصوص انگيزه‌اش گفت:16سال از زندگي من و همسرم مي‌گذرد و يك پسرنوجوان داريم. با وجود اين مدتي است كه دچار اختلاف شده‌ايم تا اينكه 6‌ماه پيش همسرم خانه را ترك كرد و درخواست طلاق داد.

من اما حاضر نمي‌شدم به دادگاه بروم و همسرم را طلاق بدهم. روز حادثه همسرم به مقابل خانه آمد و از من خواست تكليفش را روشن كنم. وقتي ديد من راضي به طلاق نيستم شروع كرد به فرياد زدن و توهين كردن. او ناگهان چاقويي از كيفش بيرون آورد وشروع كرد به تهديد كردن من. درحالي‌كه به‌شدت عصباني شده بودم چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. پس از اعتراف متهم، قاضي جنايي او را به پزشكي قانوني معرفي كرد تا سلامت رواني‌اش بررسي شود.

کد خبر 389924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha