یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
۰ نفر

خواستگار افغان وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید، برای انتقام‌جویی دست به جنایتی هولناک زد.

متهم

به گزارش همشهري، سي‌ام شهريور ماه، مردي به كلانتري 172حرم عبدالعظيم(ع) رفت و خبر از ناپديد شدن دخترش داد. وي گفت: دختر 25ساله‌ام به‌نام حميده لحظاتي قبل با من تماس گرفت و گفت از محل كارش خارج شده و درحال بازگشت به خانه است، اما ديگر خبري از او نشد.

با اظهارات اين مرد، كارآگاهان، جست‌وجو براي پيدا كردن دختر جوان را شروع كردند تا اينكه 24ساعت بعد پدر دختر بار ديگر به اداره پليس رفت و گفت: يك روز بعد از ناپديد شدن دخترم، موبايلم زنگ خورد. شماره حميده را كه روي گوشي‌ام ديدم دلم آرام شد اما آن طرف خط به‌جاي حميده، مردي بود كه خودش را خواستگار دخترم معرفي كرد و گفت كه دخترم را به قتل رسانده و جسدش را در يك ساختمان نيمه‌كاره در منطقه شهرري رها كرده است. اظهارات اين مرد كافي بود تا مأموران راهي ساختمان نيمه‌كاره شوند. گفته‌هاي مرد تماس‌گيرنده صحت داشت و كارآگاهان در آنجا درحالي با جسد دختر جوان روبه‌رو شدند كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بود.

با دستور قاضي ويژه قتل دادسراي شهرري، گروهي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران مأمور شدند تا عامل اين جنايت را دستگير كنند. تحقيقات پليسي حكايت از اين داشت كه حميده از چند وقت پيش با جوان 30ساله‌اي به نام مراد كه اهل افغانستان بوده آشنا شده بود. محل كشف جسد هم محل كار مراد بود اما وي پس از جنايت فراري شده بود. در ادامه مشخص شد كه مراد از 4سال پيش و پس از مرگ پدر و مادرش به‌صورت غيرقانوني وارد ايران شده بود. سرانجام پس از گذشت 2‌ماه از جنايت، مأموران دريافتند كه مراد در يكي از ساختمان‌هاي در حال ساخت مشغول كار است.

در چنين شرايطي ساعت 7بعدازظهر 25آبان‌ماه متهم در يك عمليات ضربتي به دام افتاد. وي در تحقيقات گفت: مدتي قبل با حميده آشنا شدم و چون پدر، مادر و برادرم را در حادثه‌اي از دست داده بودم، از لحاظ عاطفي به‌شدت به حميده وابسته شدم و فكر مي‌كردم كه او هم عاشق من است اما تصورم اشتباه بود چرا كه هربار پيشنهاد ازدواج مطرح مي‌كردم او طفره مي‌رفت. وي ادامه داد: روز حادثه حميده پس از تعطيلي از محل كارش به محل كار من (ساختمان در حال ساخت) آمد.

از او خواستم تا جواب نهايي‌‌اش را درخصوص ازدواج با من بگويد اما در كمال تعجب گفت كه قصد ازدواج با مرا ندارد. اين را كه شنيدم كنترلم را از دست دادم. چاقويي را كه داخل اتاقك نگهباني بود برداشتم و با آن چندين ضربه به حميده زدم. روز بعد وقتي ديدم پدرش مدام با تلفن همراهش تماس مي‌گيرد به او زنگ زدم و گفتم كه دخترش را به قتل رسانده‌ام.

به گفته سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، متهم در بازداشت به‌سر مي برد و تحقيقات در اين باره ادامه دارد.

کد خبر 389923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha