سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ثبت‌نام نخستین نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری تهران با استقبال ناشران و تولیدگران موسیقی تا 24 آذر تمدید شد

به گزارش ستاد خبری نخستین نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری، در این نمایشگاه که از 7 تا 14 دی در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، تمامی موسساتی که به نوعی در یکی از انواع فعالیت‌های ذیل نام موسیقی فعالند، می‌توانند در نمایشگاه یاد شده ثبت‌نام کنند و حضور یابند.

شرکت‌های تولید آلبوم و سی دی، شرکت‌های پخش، تولید‌کنندگان و صنعت‌گران عرصه ساخت و ساز و ابزارآ‌لات و ساز، استودیوهای صدابرداری، شرکت‌های جانبی از قبیل تولید‌کنندگان لوازم صوتی، سیستم‌های نرم‌افزاری، گوشی‌های موبایل و ... می‌توانند ثبت نام کرده و حضور یابند.

موسسات و ناشران و تولید‌گران متقاضی می‌توانند درخواست خود را به نشانی دبیرخانه نمایشگاه؛ انجمن موسیقی ایران، تهران، خیابان استاد نجات‌اللهی، کوچه زندی، پلاک 5 ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه به شماره 88909329 تماس بگیرند و یا فرم مربوطه را از سایت انجمن موسیقی ایران دریافت کنند.

نخستین نمایشگاه موسیقی وآثار شنیداری تهران از 7 تا 14 دی در سالن مرکز آفرینش های فکری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران برگزار می شود. [گزارش همشهری آنلاین از نشست خبری نخستین نمایشگاه موسیقی و‌آثار شنیداری تهران]

کد خبر 38883

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز