همشهری آنلاین: نمایش عمومی دو قسمت از فصل سوم سریال «گومورا» در سینماها پیش از پخش در تلویزیون با استقبال خیره‌کننده مردم ایتالیا مواجه شد.

گومورا

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ورايتي، اين راهبرد تازه مديران شبكه تلويزيوني اسكاي ايتالياست كه به نظر مي‌رسد با موفقيت همراه بوده است. قسمت‌هاي اول و سوم «گومورا 3» روز سه‌شنبه گذشته به مدت دو روز در بيش از 350 سينما در سراسر ايتاليا روي پرده رفت و حدود چهار برابر بيش از فيلم سينمايي «بورگ/مك‌انرو» در سينماها تماشاگر داشت. پخش فصل تازه اين سريال پرمخاطب از روز جمعه در شبكه اسكاي آتلانتيك آغاز شد.

روز چهارشنبه «گومورا 3» 29 هزار نفر را به سينماها كشاند و 262 هزار يورو (معادل 308 هزار دلار) به حساب اسكاي واريز كرد تا فيلم بر صدر جدول فروش روزانه ايتاليا تكيه بزند. درام ايتاليايي «جايگاه» با 138 هزار يورو (161 هزار دلار) پايين‌تر از اين سريالي ايستاد كه متئو گارونه روي صندلي كارگرداني آن نشسته است. «گومورا» پنجشنبه هم صدرنشين باقي ماند و 500 هزار يورو در دو روز فروخت؛ پنج برابر «ثور: رنگناروك» و چهار برابر «بورگ/مك‌انرو».

«گومورا» كه بر اساس كتاب روبرتو ساويانو و فيلم تحسين‌شده گارونه به همين نام ساخته شده، در حومه ناپل مي‌گذرد و به جنايات سازمان‌يافته و روابط ميان گنگسترها، قاچاقچي‌ها و مردم عادي مي‌پردازد. پخش فصل اول سريال از بهار 2014 در اسكاي آغاز شد و هر قسمت آن ميانگين يك ميليون و 200 هزار بيننده داشت. بيش از 130 كشور حق پخش «گومورا» را خريده‌اند و فصل‌هاي اول و دوم آن به ترتيب در اوت 2016 و آوريل 2017 در آمريكا به نمايش درآمد.

کد خبر 388759

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha