جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، از وصل شدن مجدد آب شهرستان قصرشیرین که به علت پس لرزه‌های مکرر قطع شده بود، خبر داد.

لوله کشی آب

علی حسن مرادی در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: با تلاش همکاران و اکیپ‌های مستقر در شهرستان قصرشیرین، آب این شهرستان ساعت سه بامداد جمعه 26 آبان، وصل شد.

وی افزود: از آن جایی که آب شرب قصرشیرین در سراب گرم سرپل ذهاب تامین می‌شود، وقوع چند پس لرزه که بین سه تا چهار ریشتر قدرت داشتند باعث شکستگی خطوط انتقال آب شد.

مرادی یادآوری کرد: هم اکنون آب شرب تمامی مناطق زلزله زده وصل شده و مشکلی از بابت توزیع آن در شبکه نداریم و ساکنین این مناطق از آب شرب سالم برخوردارند.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: اکیپ‌هایی از استان های همدان، مرکزی، زنجان، تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، البرز و یزد به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

وی همچنین از توزیع بیش از 2 میلیون بطری آب بسته‌بندی در پنج روزی که از زلزله 7.3 ریشتری می‌گذرد، خبر داد و گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مرادی در پایان یادآور شد: نزدیک به 50 دستگاه تانکر سیار نیز در مناطق زلزله زده وجود دارد تا آب شرب مورد نیاز افراد را تامین کند و خوشبختانه در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 388725

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha