چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها در حمایت از مصیبت زدگان و حادثه دیدگان زلزله استان‌های غربی کشور کنسرت خیریه‌ای را برگزار می‌کنند.

موسیقی

به گزارش مهر، شهرام ناظری خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ضمن ابراز همدردی با هموطنان و همزبانان کرد، درباره برگزاری این کنسرت خیریه گفت: درست است که ما نمی‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم اما بخشی از آنها را قطعا می‌توانیم. امیدوارم که مسئولان و هنرمندان در این زمینه بیاندیشند و راهکارهای خوبی برای آن پیدا کنند.

وی ادامه داد: من شخصا بسیار علاقمندم که در این زمینه با مردم کرد همدردی کنم و از همین روی برنامه‌ای را به همراه گروه موسیقی کامکارها برای روز ۲۹ آبان در تالاز وزارت کشور تدارک دیده‌ایم.

کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ آبان توسط موسسه «ققنوس» به تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن صرف کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد.

در توضیح این کنسرت خیریه آمده است:

«در اجرای این برنامه هیچ یک از هنرمندان، عوامل، نهادهای دولتی، وزارت ارشاد، حراست معاونت هنری، نظامی، امنیتی و انتظامی، شرکت برگزار کننده، سالن وزارت کشور و سایت عامل فروش نه تنها هیچگونه وجهی دریافت نکردند بلکه حداکثر تلاش خود را جهت بهتر برگزاری این مراسم به کار خواهند گرفت.»

کد خبر 388631

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha