همشهری آنلاین: تیم چوگان ارتش در اولین دوره رقابت‌های چوگان جام شهدای دانش‌آموز با برتری مقابل تیم خرگوش دره به عنوان قهرمانی دست یافت.

Polo Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، دیدار فینال پيكارهای چوگان جام شهدای دانش‌آموز روز دوشنبه 22 آبان ماه در باشگاه چوگان قصرفیروزه برگزار شد كه تیم ارتش با نتیجه 6 بر 3 مقابل خرگوش دره به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

این مسابقات در چهار چوکه هفت دقیقه‌ای برگزار شد که در چوکه نخست تیم چوگان خرگوش دره با گلزنی «احمد فتاحی» به برتری رسید، اما در چوکه دوم «امیررضا بهبدی» بازی را به تساوی یک بر یک رساند.

در چوکه سوم هنرنمایی بهبدی‌ها سبب شد تیم نزاجا سه بار گوی را از دروازه خرگوش دره عبور دهد و در چوکه چهارم «رضا بهبدی» دوبار دیگر گلزنی کرد.

«احمد فتاحی» و «مسعود پورسعادتی» هم هر کدام یک گل در چوک‌های سوم و چهارم برای تیم خرگوش دره به ثمر رساندند.
داوری این رقابت‌ها بر عهده معین شکوهی و محمدرضا بهبدی بود.

در تیم چوگان نیروی زمینی ارتش مسعود مظفری، حجت خانزاده، امیررضا بهبدی و رضا بهبدی به میدان رفتند و یوسف اکبری نیز به عنوان بازیکن ذخیره حاضر شد.

برای تیم چوگان خرگوش دره هم محسن عسگرزاده، بهادر بابایی، احمد فتاحی و مهدی پورسعادتی بازی کردند و مسعود پورسعادتی نیز بازیکن ذخیره این تیم بود.

یادآور می‌شود رقابت‌های مقدماتی جام شهدای دانش‌آموز روز سه‌شنبه 16 آبان ماه بین تیم های خرگوش دره، نیروی زمینی ارتش و قصر فیروزه به صورت دوره‌ای برگزار شد که دو تیم خرگوش دره و ارتش برای برگزاری دیدار پایانی انتخاب شدند.

کد خبر 388561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha