همشهری آنلاین: وزیر کشور در پیامی به استاندار کرمانشاه از همه نهادهای مسئول خواست، نهایت همکاری و تلاش در جهت تسریع در عملیات امدادرسانی را به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی به استاندار کرمانشاه ضمن تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان زلزله اخیر از سازمان مدیریت بحران کشور، استان های معین و سایر استانداری ها و همچنین سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول خواست همکاری و تلاش در جهت تسریع در عملیات امدادرسانی و برگرداندن اوضاع به شرایط عادی را با آن استانداری به عمل آورند. 

متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

«جناب آقای بازوند

استاندار محترم کرمانشاه

سلام علیکم

با عنایت به جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز در جریان زلزله اخیر که موجب حزن و اندوه فراوان و ابراز همدردی و همبستگی آحاد مردم عزیز در اقصی نقاط کشور گردید مقتضی است ضمن اعلام مراتب همدردی و تسلیت اینجانب به مردم خوب، شریف و قهرمان استان کرمانشاه بویژه خانواده‌های عزیز مصیبت دیده، با همه توان و کار و تلاش بی وقفه، همه ظرفیت‌ها و امکانات را در کمک‌رسانی، امداد و نجات، درمان مصدومین، اسکان آسیب دیدگان، تسکین آلام خانواده‌ها و آمادگی در برابر پس لرزه های احتمالی در اسرع وقت بسیج نمائید تا ان شاءالله پس از انجام عملیات امداد و نجات و اسکان اضطراری در کوتاه ترین زمان کار بازسازی مناطق آسیب دیده آغاز گردد. 

بدیهی است سازمان مدیریت بحران کشور، استانهای معین و سایر استانداری ها و همچنین سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول هرگونه همکاری و تلاش در جهت تسریع در عملیات امدادرسانی و برگرداندن اوضاع به شرایط عادی را با آن استانداری به عمل خواهند آورد.

اینجانب از درگاه پروردگار قادر متعال برای همه عزیزان از دست رفته در روزهای پایانی ماه صفر رحمت و غفران الهی، و برای خانواده های محترم آنان صبر و بردباری و برای مجروحین و مصدومین بهبودی و شفای عاجل مسئلت دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور»

 

کد خبر 388473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha