همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ارسال ۴۰ هزار پتو و ۳ کانتینر مواد غذایی به سر پل ذهاب توسط شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش مهر، مجتبی یزدانی با بیان اینکه بلافاصله بعد از وقوع زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور، شهردار تهران طی تماس تلفنی با مسئولان استان کرمانشاه اطلاعات کامل را دریافت و هماهنگی های لازم را انجام داد، گفت: شهرداری تهران با تمامی مسئولان ذی ربط از جمله استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه، ستاد حوادث استان و همچنین رییس سازمان مدیریت بحران کشور همکاری داشته و در جریان آخرین اقدامات قرار گرفت.

وی ادامه داد: ضمن اینکه صادقی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بلافاصله بعد از وقوع زلزله به عنوان نماینده شهرداری تهران در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور شرکت کرد. همچنین با مسئولیت ستاد مدیریت بحران شهر تهران یک نماینده از ستاد بحران، یک نماینده از آتش نشانی تهران، یک نماینده از پشتیبانی و خدمات شهری و به همراه چند نفر از نیروی شهر سالم برای بررسی به محل اعزام شدند.

یزدانی با اشاره به اعزام تجهیزات مورد نیاز از سوی شهرداری تهران به مناطق زلزله زده تصریح کرد: ۲ تریلی آب معدنی، ۴ آمبولانس شهر سالم، ۳ کانتینر موادغذایی، ۱۰ آمبولانس از بهشت زهرا، ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۴ دستگاه بیل مکانیکی، ۴۰ هزار پتو و همچنین چادر گروهی به محل ارسال شد.

وی با بیان اینکه اورژانس شرکت شهر سالم با هماهنگی وزارت بهداشت با تمامی امکانات در محل حاضر می شوند، ادامه داد: این در حالیست که داروهایی همچون سرم، آنتی بیوتیک و داروهای ضد کزار، اعصاب و روان به سرپل ذهاب ارسال شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: یک اکیپ آتش نشانی به همراه وسایل ضروری و سبک همچون قیچی و وسایل آهن بری جهت آواربرداری اعزام شدند که تمامی این اعزام ها با هماهنگی استاندارکرمانشاه و معاون عمرانی و حوادث استانداری و شهردار سرپل ذهاب انجام شده است که در نهایت تا ۵ عصر امروز وسایل به محل حادثه می رسند.

کد خبر 388353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha