مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: به منظور خدمات‌رسانی به موقع و پاکسازی سریع معابر شهری و بزرگراهی، عملیات برف‌روبی با به کارگیری کلیه تجهیزات و ماشین آلات مجهز برف‌روبی در منطقه پنج انجام می‌شود.

آمادگی کامل یازده سایت برف‌روبی در غرب تهران

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 5، سید محسن اسدی شهردار منطقه در جلسه ستاد برف‌روبی گفت: تمامی اکیپ‌های منطقه درحالت آماده‌باش کامل، برای عملیات خدمات‌رسانی هستند و همزمان تجهیزات وماشین‌آلات سبک وسنگین نیز درمحل‌های مذکور مستقرند.

وی ضمن اعلام برنامه‌ریزی منظم جهت استفاده از ماشین‌آلات موجود هنگام بارش برف، برنحوه درست و محل بارگیری کیسه‌های نمک تاکید کرد و افزود: با پیش بینی‌های انجام شده توسط ستاد برف‌روبی شهرداري منطقه پنج، نقاط حساس منطقه به خصوص در ارتفاعات غرب تهران قبل از شروع بارش شناسایی و با استقرار کلیه تجهیزات در این نقاط و انجام عملیات شن پاشی، مشکلی در معابر اصلی و فرعی منطقه ایجاد نخواهد شد.

اسدی از فعالیت همزمان یازده سایت اصلی، مرکزی و بزرگراهی به منظور پخش شن مخصوص در سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به بافت جغرافیایی نواحی و مناطق کوهستانی امکانات متفاوتی در هر ناحیه هنگام بارش نزولات آسمانی ارائه خواهد شد.

وی گفت: با افزایش ماشین آلات مجهز از جمله کامیون و نیسان، در یازده سایت برف‌روبی آمادگی کامل جهت بارش‌های پیش‌رو را دارد.

وی ازاستفاده بیشتر کیسه‌های نمک در معابر و همچنین توجه به نحوه چینش کیسه‌ها جهت جلوگیری از به هم ریختن نمای شهری اشاره کرد و با دسته‌بندی کردن بارش‌ها به سه نوع اول دوم و سوم اعلام کرد: با بکارگیری درست نیروهای انسانی وبرنامه‌های دقیق شهرداران نواحی هفتگانه، با استفاده از تیغه‌های برف روبی که کارایی و سرعت بیشتری دارند سطح منطقه را برای تردد شهروندان در فصل بارش برف آماده می‌کنند.

کد خبر 388099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha