شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پرویز مشرف، رئیس‌ جمهور سابق پاکستان تشکیل یک ائتلاف سیاسی جدید متشکل از ۲۳ حزب را اعلام کرد و از احزاب "جنبش متحد قومی پاکستان" و "حزب سرزمین پاکستان" نیز برای پیوستن به آن دعوت به عمل آورد.

 پرویز مشرف، رئیس‌جمهور سابق پاکستان  از طریق ویدیو کنفرانس به اعضای حزب "مسلم لیگ تمام پاکستانی‌ها" (APML) گفت: تمامی احزاب باید متحد شوند. من از جنبش متحد قومی پاکستان و و حزب سرزمین پاکستان می‌خواهم با به ائتلاف سیاسی جدیدی که ما در حال تشکیل آن هستیم، ملحق شوند.

رهبر مسلم لیگ تمام پاکستانی‌ها گفت، جنبش متحد قومی اکنون اسم بدنامی است و وجهه بدی دارد.

او همچنین درباره ماهیت این ائتلاف گفت، تمام احزاب عضو در کنار هم با یک نام حضور خواهند داشت. او این ائتلاف جدید را ائتلاف عوامی پاکستان نامید و تاکید کرد که دفتر آن در اسلام‌آباد خواهد بود.

اين ژنرال پيشين ارتش همچنین از "مسلم لیگ قائد پاکستان" خواست تا به این ائتلاف ملحق شود.

به گزارش ایسنا به نقل از نیشن،رئیس‌جمهور سابق پاکستان گفت که به زودی به کشورش باز می‌گردد.

او افزود: اوضاع اکنون تغییر کرده است و نواز شریف (نخست‌وزیر سابق پاکستان) اکنون موافق برگزاری دادگاه‌ها نیست. آینده سیاسی شریف "صفر" است. شرایط امنیتی پاکستان هرگز بهتر از این نبوده است. در زمان مناسبی به اسلام‌آباد برمی‌گردم تا روند توسعه در کشور لطمه نبیند.

این رهبر سابق پاکستان ائتلاف جدید متشکل از ۲۳ حزب را رهبری خواهد کرد.

او عمران خان، رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان را به خودخواهی متهم کرد و گفت که تنها به این حزب فکر می‌کند و از او خواست تا به ائتلاف جدید ملحق شود.

کد خبر 388037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha