همشهری آنلاین: زنی جوان که با معرفی خود به عنوان وکیل، چهار میلیارد ریال از حساب بانکی یک شرکت خصوصی در مشهد برداشت کرده بود توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

بازداشت

به گزارش مهر، سرهنگ حمید رزمخواه، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی مردی میانسال مبنی بر کلاهبرداری از سوی وکیل شرکتش با برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مال باخته که مالک یک شرکت خصوصی است مشخص شد، خانمی را که به عنوان وکیل در شرکت استخدام کرده بود، پس از مدتی با جلب اعتماد و بستن قراردادهای کاری در انجام کارهای حقوقی، اقدام به برداشت چهار میلیارد ریال از حساب بانکی وی کرده و متواری شده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی اظهارات مال باخته و سرنخ‌های موجود سرانجام با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی محل اختفاء متهم را در محدوده یکی از خیابان‌های شهر مشهد شناسایی و در یک عملیات فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

سرهنگ رزمخواه در پایان گفت: متهم ۳۹ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده و مواجهه با مالباخته به برداشت غیرمجاز چهار میلیارد ریال از حساب بانکی شاکی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 387937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha