همشهری آنلاین: جانشین نیروی انتظامی با اشاره به خروج دو میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرزها از تمهیدات ترافیکی جدید در بازگشت زائران اربعین خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار «اسکندر مومنی» با بیان اینکه موج بازگشت زائران به کشور با شور و شوق حسینی آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون ۲۰۰ هزار زائر از مرزها خارج شده‌اند و بیش ۷۰۰ هزار زائر نیز به کشور برگشته اند.

وی با اشاره به اینکه پلیس از نقطه صفر مرزی تا جاده‌ها و عمق شهرها تمهیدات ویژه‌ای برای بازگشت زائران پیش‌بینی کرده است، گفت: یکی از پیش بینی‌ها برای بازگشت زائران تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی و یک طرفه کردن جاده‌ها است که در استان ایلام جاده مهران به سمت ایلام و بالعکس از ایلام به سمت ملکشاهی و مهران یکطرفه خواهد شد و علاوه بر آن نیز محدودیت‌های مقطعی ترافیکی اجرا می‌شود.

مومنی با اشاره به اینکه در مسیر بازگشت راهنمایی‌های کافی برای هدایت زائران وجود دارند از زائران خواست در گام اول از هر مرزی که از کشور خارج شده‌اند برگردند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده اند، گفت: این افراد در مراجعت به کشور به همان پارکینگ‌هایی که خودروی خود را پارک کرده اند مراجعه كنند.

 

کد خبر 387780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha