زن جوان که همراه شوهر و فرزندش در راه سفر به جزیره بالی در اندونزی بود، وقتی متوجه شد شوهرش به او خیانت کرده، دعوایی به راه انداخت که باعث فرود اضطراری هواپیما شد.

حوادث خانوادگی

اين اتفاق كه روز گذشته توجه بسياري از رسانه‌هاي دنيا را جلب كرده بود، ساعت 10صبح يكشنبه و زماني رخ داد كه هواپيماي متعلق به خطوط هوايي قطر از دوحه راهي جزيره بالي بود. 3نفر از مسافران هواپيما خانواده‌اي ايراني بودند كه قصد داشتند براي تفريح از دوحه به بالي بروند.

هواپيما در وسط آسمان در پرواز بود كه پدر خانواده تصميم گرفت لحظاتي استراحت كند. دقايقي بعد او به خوابي عميق رفت و در اين هنگام همسرش گوشي وي را برداشت و با استفاده از اثر انگشت شوهرش كه در خواب بود، قفل آن را باز كرد و شروع به جست‌وجو در پيام‌ها و تصاوير كرد.

لحظاتي بعد او با پيام‌هايي روبه‌رو شد كه شوكه‌اش كرد. همه‌‌چيز از اين حكايت داشت كه وي به او خيانت كرده است. زن جوان كه عصباني شده بود با داد و فرياد شوهرش را بيدار كرد و درگيري بين آنها باعث شد كه مهمانداران و بقيه مسافران هواپيما براي پايان دادن به دعوا وارد ماجرا شوند اما زن به قدري عصباني بود كه كاري از دست آنها برنيامد.

دعوا و كتك‌كاري بين اين زن و شوهر چنان شدت يافت كه در نهايت خلبان براي بازگرداندن آرامش تصميم به فرود اضطراري گرفت. شهر چناي در ساحل جنوب شرقي هند، جايي بود كه در نهايت اين هواپيما در آنجا به زمين نشست و پس از اينكه مأموران امنيتي اعضاي اين خانواده را به بيرون هدايت كردند، هواپيما دوباره به پرواز درآمد.

به گزارش روزنامه تايمز هند، اين خانواده يك روز را در چناي گذراندند و پس از پايان درگيري با توجه به اينكه مسئله آنها امنيتي نبود، با هواپيماي خطوط هوايي مالزي به كوالالامپور رفتند و به اين ترتيب سفر آنها به بالي نيمه‌تمام ماند.

کد خبر 387762

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha