سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هاروی واینستین که متهم به آزار و اذیت جنسی ده‌ها بازیگر زن در چند دهه اخیر است گروهی از جاسوسان را استخدام کرده است.

هاروی واینستین که متهم به آزار و اذیت جنسی ده‌ها بازیگر زن در چند دهه اخیر است، گروهی از جاسوسان از جمله یک مامور موساد را به استخدام درآورده تا جلوی آشکار و رسانه‌ای شدن اتهام‌های ریز و درشت او را به هر شکل ممکن بگیرند.

به گزارش همشهري آنلاين، گزارش نشريه نيويوركر آمريكا حاكي از آن است كه موسسه امنيتي بلك كيوب از پاييز سال گذشته براي بستن پرونده فساد اخلاقي تهيه‌كننده مشهور هاليوودي مشغول به كار شده است. اين موسسه را برخي افسران سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي از جمله موساد مديريت مي‌كنند و گزارش روز ششم نوامبر نيويوركر مدعي است ماموران واينستين با رُز مك‌گوان هم با هدف كسب اطلاعات بيشتر ديدار كرده‌اند. بازيگر 44 ساله آمريكايي مدتي پس از اين ديدار واينستين را به تجاوز متهم كرد.

گفته مي‌شود يكي از جاسوس‌هاي مرتبط با تهيه‌كننده فاسد دست‌كم چهار ديدار خود را با مك‌گوان ضبط و خود را از فعالان حقوق زنان معرفي كرده است. اين جاسوس با هويتي جعلي به ديدار يكي از خبرنگاران مجله نيويورك رفته كه درباره اتهام‌ها عليه واينستين تحقيق مي‌كرده است. تهيه‌كننده «پالپ فيكشن» و كارآگاهان خصوصي او از هيچ تلاشي براي ساكت كردن اتهام‌زنندگان و قربانيان اين پرونده تكان‌دهنده فروگذار نكرده‌اند.

واينستين كه تلويحا همه اتهام‌ها را رد كرده، از حدود يك سال پيش از انتشار عمومي فسادهاي اخلاقي خود دست به كار شده و تا خريدن خبرنگاران فعال اين عرصه پيش رفته بود. با اين حال، ده‌ها بازيگر زن او را به رفتارهايي چون برخورد زننده و غيراخلاقي تا تجاوز متهم كرده‌اند. پليس آمريكا و بريتانيا در حال بررسي موضوع هستند و انتظار مي‌رود پرونده تهيه‌كننده برنده اسكار از جنجالي‌ترين پرونده‌هاي ماه‌هاي پيش رو باشد.

کد خبر 387750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha