همشهری آنلاین: رسانه‌ها گزارش داده‌اند که در پی حمله مسلحانه به کلیسایی در ایالت تگزاس آمریکا دست کم ۲۷ نفر کشته و بسیاری زخمی شده‌اند.

۲۷ کشته و ده‌ها زخمی در حمله به یک کلیسا در تگزاس آمریکا

به گزارش دويچه وله، گفته می‌شود مردی مسلح به سوی افرادی که برای دعای روز یکشنبه در کلیسا تجمع کرده بودند آتش گشوده است.

رسانه‌ها گزارش داده‌اند که مردی ساعت ۱۱ و سی دقیقه صبح روز یکشنبه (۱۴ آبان / ۵ نوامبر) به وقت محلی، به کلیسایی در منطقه ویلسون در ۵۰ کیلومتری شرق سن آنتونیو در ایالت تگزاس وارد شده و به سوی شرکت‌کنندگان در مراسم دعا آتش گشوده است.

در ابتدا گفته می‌شد که در پی این حادثه تنها چند نفر زخمی شده‌اند، اما شبکه تلویزیونی "سی‌ان‌ان" آمریکا به نقل از مقامات محلی شمار کشتگان این حادثه را ۲۷ نفر و شمار زخمیان را ۲۴ نفر اعلام کرد.

در گزارش شبکه تلویزیونی "سی‌ان‌ان" همچنین آمده است که مرد مهاجم پس از این اقدام فرار کرده، و ماموران پلیس در تعقیب خودرویش او را با شلیک گلوله از پای در آوردند. کلانتر منطقه ویلسون کشته شدن مهاجم را تایید کرده، اما اطلاع بیشتری در این باره به رسانه‌ها نداده است.

یکی از شاهدان عینی گفته است که مرد مهاجم ۲۰ گلوله به سوی مردم حاضر در کلیسا شلیک کرده و شاهدی دیگر نقل کرده که مهاجم چندبار سلاح خود را پر کرده و شلیک به مردم را ادامه داده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، که در حال حاضر در ژاپن به سر می‌برد در پیامی توییتری با اعلام همدردی نوشته است که او از ژاپن این اخبار را دنبال می‌کند.

تلویزیون‌های محلی آمبولانس‌های فراوانی را نشان داده‌اند که مجروحان را به بیمارستان منتقل می‌کردند. گفته می‌شود بالگردهایی نیز مجروحان را به بیمارستان‌ها منتقل کرده‌اند.

کد خبر 387586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha