پسر جوان وقتی به مشکلات خانوادگی همکلاسی‌اش پی‌ برد، مدعی شد که آنها طلسم شده‌اند. او به بهانه شکستن طلسم وارد خانه دختر جوان شد و نقشه سرقت میلیونی‌اش را عملی کرد.

متهمم

پدر خانواده هرچه با همسر و دخترش تماس مي‌گرفت، كسي جواب تلفن را نمي‌داد. او مي‌دانست كه آنها در خانه هستند و براي همين نگران شد و محل كارش را ترك كرد و با عجله خودش را به خانه رساند اما پس از ورود به پذيرايي با پيكر بيهوش همسر و دخترش روبه‌رو شد كه روي زمين افتاده بودند. او سراسيمه اورژانس را خبر كرد و مادر و دختر به بيمارستان منتقل شدند. 5روز بعد وقتي آنها روي تخت بيمارستان به‌ هوش آمدند پرده از ماجرايي برداشتند كه پشت‌پرده آن، جواني جن‌گير بود.

  • در اداره آگاهي

دختر جوان روبه‌روي افسر پرونده نشسته بود تا از ماجراي عجيبي بگويد كه براي او و مادرش رخ داده بود. او گفت: از زماني كه پدر و مادرم دچار اختلاف شدند، مشكلات زيادي در زندگي ما به‌وجود آمد. اختلافات آنها به حدي بود كه پدرم ما را ترك كرد و جدا زندگي مي‌كرد. با اين حال هر روز با من در تماس بود و گاهي وقت‌ها همديگر را مي‌ديديم.

او ادامه داد: مدتي قبل در دانشگاه با پسري به نام اصغر دوست شدم. وقتي برايش درددل كردم و از مشكلات زندگي‌ام گفتم، او مدعي شد كه من جد بدي دارم! و زندگي ما طلسم شده است. اصغر مي‌گفت كه كار جن‌گيري و باطل كردن طلسم را بلد است و اصرار داشت كه مي‌تواند مشكلم را حل كند. با اين حال در ابتدا حرفش را قبول نكردم و گفتم اين داستان‌ها را قبول ندارم اما آنقدر اصرار كرد كه قبول كردم به خانه‌مان بيايد و طلسم را باطل كند.

به اين ترتيب مرد جوان راهي خانه همكلاسي‌اش شد تا نقشه شومي را كه در سر داشت، عملي كند. دختر جوان گفت: روزي كه اصغر به خانه ما آمد، من و مادرم تنها بوديم. او گفت كه براي باطل شدن طلسم بايد هر چه طلا و جواهرات در خانه داريم را بياوريم. او همه آنها را داخل ظرفي قرار داد و رويش آب ريخت.

بعد هم كارهايي كرد و چيزهايي گفت كه نفهميدم. در نهايت نيز خواست كه من و مادرم از آب طلا بنوشيم و گفت كه با اين كار طلسم باطل مي‌شود. اما ما بعد از خوردن آب طلا از هوش رفتيم و وقتي به‌هوش آمديم كه روي تخت بيمارستان بوديم. ما 5روز بيهوش بوديم و بعد از آن متوجه شديم كه اصغر با بيهوش كردن ما همه طلاهايمان را به ارزش 20ميليون تومان سرقت و فرار كرده است.

  • دستگيري متهم

با شكايت دختر جوان و مادرش، دستور بازداشت جوان جن‌گير صادر شد. مأموران با اطلاعاتي كه شاكي در اختيارشان قرار داده بود موفق شدند محل زندگي وي را در منطقه يافت‌آباد شناسايي و او را دستگير كنند. جوان 37ساله پس از انتقال به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران به سرقت طلاها و بيهوش كردن مادر و دختر اعتراف كرد و مدعي شد:

وقتي دختر جوان فريب حرف‌هايم را خورد و مرا به خانه‌شان دعوت كرد، وسوسه شدم كه دست به سرقت از آنها بزنم. از آنجا كه مي‌دانستم او و مادرش تنها زندگي مي‌كنند، مقداري داروي خواب‌آور تهيه كردم و به بهانه جن‌گيري و باطل كردن طلسم به آنجا رفتم و پس از بيهوش كردن آنها، طلاهايشان را دزديدم. پس از آن نيز طلاها را به يك مالخر به مبلغ 3ميليون تومان فروختم و هرگز تصور نمي‌كردم كه آنها از من شكايت كنند. به گزارش همشهري، سرهنگ سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران گفت: متهم با قرار قانوني در بازداشت به‌سر مي برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 387473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha