یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام مدیر عامل بنیاد کودک به مناسبت روز ۱۳ آبان و بزرگداشت دانش‌آموز گفت: هدف بنیادکودک این است که هیچ دانش آموز با استعدادی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل باز نماند و در این راستا تمام نیروی خود را به کار خواهد بست.

فردای ایران، در دستان دانش‌آموزان امروز است

به گزارش روابط عمومی بنیاد کودک، حرمت ناظری با تاکید بر تعهد جامعه نسبت به مسئولیت اجتماعی، به ویژه نسبت به پرورش و رشد نسل امروز اظهار کرد: فرد فرد ما برای داشتن جامعه‌ای بهتر وامدار دانش‌آموزان امروز هستیم که فردا را در دستان خود خواهند داشت.

وی افزود: چنانچه به امروز آنها به ویژه در خانواده‌های کم‌برخوردار نپردازیم؛ دیری نخواهد پایید که با بحران‌های جدی مواجه خواهیم شد.

قائم مقام مدیر عامل بنیاد کودک ادامه داد: در عین حال بنیادکودک می‌کوشد به دانش‌آموزان بورسیه شده خود نیز بیاموزد در قبال جامعه‌ای که امروز در آن می‌زید و فردا را نیز از آن خود خواهد داشت؛ مسئولیتی سنگین دارد. چراکه آنچه امروز کاشته می‌شود حاصلی است که در روزگاران دیرتری به یاری آنها چیده خواهد و این حاصل آنی است که باید رفاه آگاهی، آرامش و آسایش جامعه را در برگیرد.

ناظری با تبیین شعار بنیاد کودک تصریح کرد: بنیادکودک در تمام سال‌های فعالیت خود یعنی در 24سال گذشته کوشیده است در جهت شعار خود، یعنی دستیابی به شرایطی که هیچ دانش‌آموز بااستعدادی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل و تلاش باز نماند؛ گام‌های منظم و پرتوان بردارد. اگرچه تا رسیدن به هدف نهایی راهی بس طولانی و سخت در پیش است اما برای دست‌یابی به این آرمان دل به همیاری مهربانان و همیاران بسته‌ایم.

قائم مقام مدیر عامل بنیاد کودک در پایان ابراز امیدواری کرد که روزی فراخواهد رسید که تعداد زیادی از دانش‌آموزان بااستعداد کم‌برخوردار این مرزوبوم مدارج عالیه را طی کرده باشند، همان‌گونه که امروز نیز سالانه تعداد زیادی از دانش‌آموزان بورسیه این مؤسسه در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل می‌شوند و به چرخه همیاری دانش‌آموز دیگری می‌پیوندند.

حرمت ناظری در پایان با اشاره به تعداد دانش‌آموزان بورسیه بنیاد کودک گفت: در حال حاضر بیش از 9هزار و 500 دانش‌آموز بااستعداد کم‌برخوردار در این بنیاد بورسیه شده‌اند و بنیاد کودک وظیفه خود می‌داند تا پایان تحصیلات دانشگاهی از آنها حمایت کند تا بتوانند در آرامش درس بخوانند تا فردای بهتری برای ایرانمان رقم بزنند.

کد خبر 387328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha