همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راه ناجا گفت: هم اکنون ترافیک در ایلام- مهران و کرمانشاه - ایلام سنگین گزارش شده است.

مرز مهران

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در حال حاضر در محور ایلام - مهران و کرمانشاه- ایلام در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین است که همکارانم در تمامی نقاط حادثه خیز و همچنین گره های ترافیکی حضور پررنگ دارند و بلافاصله اقدام به بازگشایی گره های ترافیکی می کنند.

وی افزود: آزادراه قزوین - کرج محدوده شهر کرج و آزادراه کرج - تهران حد فاصل پل کلاک تا گرمدره نیز دارای بار ترافیکی سنگین است.

رحمانی با بیان اینکه تردد در سایر محورهای کشور روان گزارش شده است، ادامه داد: در برخی از محورهای استان ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بارش باران هستیم.

وی گفت: محور هراز تونل جدید امامزاده هاشم تا ۳۰ آذرماه به صورت ۲۴ ساعته به دلیل انجام عملیات راه سازی مسدود است و تردد از محور قدیم هراز محدوده گردنه امامزاده هاشم انجام می شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: محور هراز واقع در استان های تهران و مازندارن از تاریخ ۱۳ آبان تا ۱۳ آذر روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸ به دلیل عملیات راهسازی مسدود بوده و مسیر جایگزین محورهای فیروزکوه و کندوان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 387216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha