همشهری آنلاین: مکوندی در دسته ۸۵ کیلوگرم به ۴ مدال طلا و ۱ نشان برنز در این دو جام دست یافت. طاهری، دیگر نماینده مناطق نفت‌خیز جنوب در جایگاه ششم آسیا کاپ و چهارم جام باشگاه‌های آسیا قرار گرفت.

Ali Macvandi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، سومین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری باشگاه‌های آسیا و آسیا کاپ روز سه‌شنبه 9 آبان در وزن 85 کیلوگرم با حضور 11 شرکت‌کننده در شهر یانگو در کره جنوبی برگزار شد.

علی مکوندی و افشین طاهری، نمایندگان کشورمان از تیم مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان در دو جام باشگاه‌های آسیا و آسیا کاپ شرکت کردند و در نهایت مکوندی با مجموع 345 کیلوگرم به 4 مدال طلا و 1 برنز دست یافت و طاهری با مجموع 313 کیلوگرم در جایگاه ششم قرار گرفت.

علی مکوندی در حرکت یک ضرب با ثبت رکورد 146 کیلوگرم در جایگاه چهارم آسیا کاپ ایستاد و به مدال برنز جام باشگاه‌های آسیا دست یافت. در حرکت دو ضرب وزنه 199 کیلوگرم را مهار کرد و در مجموع با حدنصاب 345 کیلوگرم به 4 نشان دیگر طلا در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و آسیا کاپ رسید. وی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا دو مدال طلا (حرکت دو ضرب و مجموع) و یک برنز (حرکت یک ضرب) را به خود اختصاص داد و در در رقابت‌های آسیا کاپ دو مدال طلا (حرکت دو ضرب و مجموع) را گرفت.

افشین طاهری در یک ضرب وزنه 142 كيلوگرم را مهار کرد و پنجم شد، در حرکت دو ضرب وزنه 171 کیلویی را بالای سر برد و ششم شد و در نهایت با مجموع 313 کیلوگرم در جایگاه ششم آسیا کاپ جای گرفت و در جام باشگاه‌های آسیا به مقام چهارم دست یافت.

"اوساروف" و "نبی‌اف" هر دو از ازبکستان به ترتیب با مجموع 344 و 337 کیلوگرم دوم و سوم شدند‌.

 

کد خبر 386993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha