همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران همواره در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده و در کنار جریانات سیاسی کشور، مقابل زورگویی و زیاده‌طلبی مستکبران همیشه امت واحده هستند.

غیب پرور
به گزارش بسیج ، سردارپاسدارغلامحسین غیب پروربا تاکید برنقش بی‌بدیل جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همانگونه که دانش آموزان و دانشجویان با حضور فعال خود در دوران مبارزات انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌ موثری داشتند، در استمرار و پیشبرد اهداف بلند نظام اسلامی نیز نقش تعیین کننده‌ای دارند.

وی با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی افزود: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج توجه و تقویت بسیج دانش آموزی در مدارس و جامعه است چرا که معتقدیم آینده انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران متعلق به دانش آموزان امروز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جهاد علمی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: اولین اولویت دانش آموزان و دانشجویان باید تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در امر جهاد علمی باشد، به گونه‌ای که کشور عزیزمان سرآمد‌ کشورهای منطقه و جهان در تولید و رشد علمی شود.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار داشت: امروز اگر به رفتار و منش دانش آموزان بسیجی نگاه کنیم، در بین آن‌ها شهید فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌های زیادی خواهیم یافت که هر کدام به نوعی در عرصه علم و عرصه‌های مورد نیاز کشور در حال خدمت به مردم هستند.

سردار غیب پرور با اشاره به رویکرد مسجد محوری در برنامه‌های بسیج گفت: حضور دانش آموزان، دانشجویان و جوانان در مساجد و انجام برنامه‌های بسیج با هماهنگی هیئت امناء، در پویایی و نقش آفرینی مساجد بسیار موثر است و یکی از طرح‌هایی که در بسیج دانش آموزی دنبال می‌شود اتصال و ارتباط برقرار نمودن دانش آموزان با مساجد است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم ایران و جریانات سیاسی کشور در مقابل زورگویی و زیاده‌طلبی مستکبران همیشه امت واحده هستند، افزود: همه‌ ما تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حفظ اتحاد و انسجام ملی خود، ایران اسلامی را به فضل خداوند در همه‌ ابعاد به قله‌های افتخار آمیز پیشرفت و تعالی خواهیم رساند.

کد خبر 386906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha