همشهری‌آنلاین: مرزوق الغانم، رئیس پارلمان کویت ناظر کنفرانسی خواهد بود که جنبش "تحریم اسرائیل در خلیج‌فارس" قصد دارد در تاریخ ۲۶ آبان با هدف مقابله با عادی‌سازی روابط با اسرائیل در منطقه خلیج فارس در کویت برگزار کند.

 برخی موضوع‌ها و چالش‌هایی که جنبش‌های تحریم اسرائیل در منطقه خلیح‌فارس با آن مواجه هستند، راه‌های تقویت و تشدید تحریم‌ها به شکلی سازنده و برنامه‌ریزی‌شده و آگاهی‌بخشی به جوانان منطقه در خصوص مبارزه مشترک عربی فلسطینی، اهمیت تحریم و چگونگی مشارکت  در این کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این کنفرانس تلاش خواهد شد خطر عادی‌سازی روابط با اسرائیل بیان شده و بر نقش مردم منطقه در دفاع از کشورهایشان در برابر جاه‌طلبی‌های طرح صهیونیستی که کل منطقه عربی را در تمامی سطوح سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی تهدید می‌کند، تاکید شود.

به گزارش ایسنا به نقل از نشريه القبس چاپ کویت، برخی چهره‌های برجسته منطقه خلیج فارس و کشورهای عربی در کنار گروهی از فعالان حوزه تحریم اسرائیل و حمایت از مساله فلسطین در این کنفرانس شرکت خواهند داشت.

شرکت‌کنندگان در طول سه جلسه این کنفرانس كه در كويت برگزار مي‌شود طرح‌های خود را در زمینه استراتژی‌های تحریم شامل مفهوم عادی‌سازی و تاثیر آن، انواع خطرهاي عادی‌سازی و ملاک‌های مبارزه با آن، تجربه‌هاي قبلی و جدید تحریم‌های مردمی در منطقه خلیج‌فارس ارائه خواهند کرد.

کد خبر 386869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha