همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محسن جوادی را به عنوان معاون امور فرهنگی این وزارتخانه منصوب کرد.

محسن جوادی

به گزارش مهر، در حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محسن جوادی آمده است:

«نظر به مراتب علمی و سوابق فرهنگی و مطالعاتی ارزشمند جناب‌عالی به‌موجب این حکم به سمت «معاون امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای ارزشمند، فرهیخته و صاحبنظر در زمینه احیاء و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی، برنامه‌ریزی در جهت تولید، توسعه و ترویج فرهنگ مکتوب و پژوهش‌های فرهنگی، حمایت از حقوق نویسندگان و اهل قلم و ناشران و روزآمد ساختن فعالیت‌های حوزه اندیشه و چاپ و نشر موفق و مؤید باشید.»

محسن جوادی دارای دکترای فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است. وی همچنین مقالات پژوهشی در نشریات مختلف علمی کشور و همایش های بین المللی دارد.

عضویت در انجمن های مختلف علمی و نشریات علمی از جمله مسئول روابط بین المللی دانشگاه قم، مدیر گروه فلسفه و اخلاق در دانشگاه قم، دبیر کنفرانس بین المللی فلسفه دین، دبیر کنفرانس بین المللی شهید بهشتی، دبیر جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، سردبیر مجله علمی پژوهشی به زبان انگلیسی، عضو هیات امنای دانشگاه ادیان و... بخشی از سوابق معاون جدید فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پیش از این محمد سلگی سرپرستی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت.

کد خبر 386622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha