جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

مردی که در برابر چشمان زن دومش، زن اولش را به باد کتک گرفته و باعث مرگش شده است به‌زودی به اتهام قتل عمدی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

اين درگيري مرگبار عصر روز چهارم شهريور‌ماه سال 93در منطقه كهريزك اتفاق افتاد. زماني كه مأموران به محل حادثه رفتند درگيري پايان يافته و زن جوان به بيمارستان منتقل شده بود. آثار متعدد ضرب و جرح بر بدن وي ديده مي‌شد و پزشكان تلاش زيادي كردند وي را نجات دهند اما ساعتي بعد جان باخت. يكي از اقوام متوفي به مأموران گفت: او 5سال قبل ازدواج كرد اما شوهرش مدتي بعد با زن ديگري نيز ازدواج كرد و 2زن داشت. وي ادامه داد: روز حادثه هووي او تماس گرفت و گفت كه حالش بد شده است. من هم خودم را به خانه‌اش رساندم و فهميدم شوهرش او و هوويش را كتك زده است.

هووي متوفي نيز گفت: روز حادثه شوهرم از من خواست به خانه‌اي كه در آنجا با هوويم زندگي مي‌كند بروم. هوويم آن روز در خانه نبود اما به‌طور سرزده به خانه برگشت. شوهرم كه از ديدن او عصباني شده بود وي را مورد ضرب و شتم قرار داد. مي‌خواستم مانع شوهرم شوم اما او من را هم كتك زد. تحقيقات پليس در حالي ادامه داشت كه مرد خشن بعد از درگيري با همسرانش به مكان نامعلومي گريخته بود. با وجود چند روز بعد دستگير شد.

او در جريان بازجويي‌ها اعتراف كرد كه هر دو همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده است اما اتهام قتل عمدي را انكار كرد. با اين حال نتايج يافته‌هاي پزشكي قانوني درخصوص علت فوت زن جوان نشان مي‌داد او بر اثر خونريزي مغزي و فشار بر عناصر حياتي گردن جان خود را از دست داده است. به اين ترتيب متهم صحنه جنايت را بازسازي كرد و در ادامه پرونده به دادگاه فرستاده شد. براساس گزارش همشهري، قرار است اين مرد به‌زودي در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شود.

کد خبر 386394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha