چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

بعضی‌وقت‌ها، بعضی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که احساسات مردم را طوری برمی‌انگیزند که نمی‌شود در برابرشان سکوت کرد.

دوچرخه شماره ۸۹۸

حرف‌هاي خارج از عرف و ادب ديپلماسي دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور آمريكا درباره‌ي ايران و به‌ويژه به‌كار بردن نامي جعلي براي خليج‌فارس، در چند روز گذشته واكنش‌هاي ايرانيان را برانگيخت، مخصوصاً كه شخصيت‌هاي سياسي و رؤساي كشورها مسئوليت بيش‌تري درقبال حرف‌هايشان دارند.

اين روزها در فرهنگ‌سراي فردوس، پويش مردمي#آموزش_جغرافيا_به_ترامپ در منطقه‌ي 5 تهران برگزار مي‌شود. به گزارش خبرنگار هفته‌نامه‌ي دوچرخه و به نقل از روابط‌عمومي فرهنگ‌سراي فردوس، راه‌اندازي پويش مردمي تحت عنوان #آموزش_جغرافيا_به_ترامپ با برگزاري برنامه‌‌هاي متنوعي همراه خواهد بود. مثلاً نمايشگاه پوستر و آثار تايپوگرافي با اين موضوع در فرهنگ‌سراي فردوس و ديگر مراکز فرهنگي‌هنري اين منطقه برپا مي‌شود.

گفتني است سال گذشته مديريت فرهنگي‌هنري منطقه‌ي 5 سازمان فرهنگي‌هنري شهرداري تهران با همکاري پايگاه مردم‌نهاد «خليج فارس ما» و گروه هنري نومانا ششمين جشنواره‌ي بين‌المللي پوستر خليج‌فارس را برگزار كرد. دبيرخانه‌ي جشنواره 764 اثر از داخل و خارج کشور دريافت كرد و حالا50 اثر منتخب اين جشنواره با موضوع «خليج فارس ما» در نگارگذرهاي فرهنگ‌سرا و مراكز فرهنگي منطقه‌ي5 نصب شده است.

نوجوانان مي‌توانند با آثار عكس سلفي بگيرند يا به ابتكار خود در فضايي كه با اين موضوع هماهنگ است عكس بگيرند و عكس‌هايشان را به نشاني 5telegram.me/ferdosfarhangsara ارسال كنند.

برپايي مسابقه‌ي نقاشي ويژه‌ي کودکان با موضوع خليج فارس و انتشار پوسترهاي منتخب جشنواره‌ي بين‌المللي خليج‌فارس در فضاي مجازي نيز از ديگر برنامه‌هاي اين مجموعه‌ي فرهنگي است که با هدف پاسداري از هويت کهن خليج فارس و اثبات حقانيت مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران در حراست از اين گنجينه‌ي گرانبها و کهن ايران زمين به اجرا درمي‌آيد.

علاقه‌مندان براي شرکت در اين برنامه‌ها و کسب اطلاعات تکميلي مي‌توانند به فرهنگ‌سراي فردوس واقع در فلکه‌ي دوم صادقيه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهيد سليمي جهرمي مراجعه يا با شماره‌ي 44058900 تماس بگيرند.

کد خبر 386289

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha