یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
۰ نفر

بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد دخترجوانی که جسدش در کانال آب حوالی سیدخندان کشف شده بود، برای کار از شهرستان به تهران آمده و در نهایت دچار حادثه‌ای مرگبار شده است.

به گزارش همشهري، ساعت 9:40صبح 9شهريور امسال مأموران كلانتري 120سيدخندان در تماس با بازپرس كشيك قتل پايتخت از كشف جسد دختر جواني داخل كانال آبي در حوالي سيدخندان خبر دادند. به‌دنبال اين تماس بازپرس سيدسجاد منافي آذر كشيك قتل به همراه كارآگاهان در محل كشف جسد حاضر و تحقيقات در اين رابطه آغاز شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه كارگران شهرداري جسد دختر جوان را پيدا كرده و موضوع را به پليس گزارش داده بودند.

با كمك آتش‌نشاني جسد از داخل كانال بيرون كشيده شد و در بررسي‌هاي اوليه هيچ آثار جراحت روي بدن قرباني ديده نشد و در ادامه جسد براي مشخص شدن علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد. درحالي‌كه بررسي‌ها براي شناسايي هويت دختر جوان ادامه داشت، زن ميانسالي به پليس مراجعه كرد و از ناپديد شدن دخترش خبر داد.

او گفت: ما ساكن شهرستان هستيم و دخترم در پانسيوني در اطراف خيابان رسالت زندگي مي‌كرد. او براي پيدا كردن كار به تهران آمده و مدتي بود كه در شركتي در تهران مشغول به‌كار شده بود. در اين مدت هميشه باهم در تماس بوديم اما ناگهان تماس دخترم قطع شد. ناپديد شدن ناگهاني او باعث شد كه نگران شده و به تهران بيايم و در تحقيق از پانسيون محل سكونت دخترم متوجه شدم كه او چند روزي است كه به آنجا هم نرفته است.

باتوجه به اينكه احتمال مي‌رفت، دختر گمشده به نام سارا، همان دختر جواني باشد كه جسدش در كانال آب پيدا شده بود، از مادر وي خواسته شد براي شناسايي جسد به پزشكي قانوني برود و او با ديدن جسد تأييد كرد كه قرباني كسي جز دخترش نيست. با مشخص شدن هويت دختر جوان، تحقيقات در رابطه با شناسايي عامل اين جنايت ادامه دارد.

کد خبر 385938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha