همشهری آنلاین: دستگاه‌های امنیتی کویت در روزهای اخیر تدابیر امنیتی را با محاسبه تهدیدهای گروه تروریستی داعش دو برابر کرده‌اند.

تشدید تدابیر امنیتی در کویت در پی وجود تهدیدات تروریستی

به گزارش ایسنا، روزنامه کویتی "القبس" روز یکشنبه به نقل از منابع آگاه نوشت، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی یکی از کشورهای دوست هفته گذشته هشدارهایی را درباره "تهدیدهای داعش" که هنوز زمان و مکانش مشخص نشده به کویت ابلاغ کردند.

منابع مذکور اعلام کردند، دستگاه‌های امنیتی در روزهای اخیر تدابیر خود را از طریق نظارت، بازرسی و حضور فرماندهان در میادین استان‌های مختلف کشور تشدید کردند.

به گفته این منابع، تدابیر دستگاه‌های امنیتی متناسب با اقدامات پیشگیرانه‌ای است که به دنبال ضربات شدید وارد شده بر پیکره داعش در عراق و سوریه اتخاذ شده و بیم آن است که داعش به گروه‌های کوچک تجزیه شده و دست به اقدامات تروریستی بزند.

روزنامه القبس به نقل از این منابع نوشت: سرعت هماهنگی با دستگاه‌های امنیتی بین‌المللی و منطقه‌ای بالاست و تشدید نظارت و اعمال محدویت بر شهروندان و افراد مقیم مظنون به داشتن گرایشات به ایدئولوژی داعش اجرا شده است.

بنا به نوشته این روزنامه، ده‌ها تن از شهروندان و مقیمان برای تحقیق در این خصوص احضار شده و تعدادی از آنها در بازداشت هستند.

کد خبر 385908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha