همشهری آنلاین: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شنبه شب با صدور پیامی روز پاسدار را به تمامی نیروهای فعال در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مجاهدت خالصانه در راه حق و آرمان های الهی در دوره های مختلف از خود نشان داده اند را تبریک گفت.

سید محمد علی شهیدی

به گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«پاسداری، یک فرهنگ است؛ یک فرهنگ عزّت و افتخار است. پاسداری از دین و انقلاب - که امروز این معنا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجسّم است - صرفاً یک حرکت نظامی نیست؛ پاسداری، یک فرهنگ است؛ جنبه عقیدتی و سیاسی و فداکاری و مجاهدت دارد.» مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

امام حسین(ع) پاسدار دین اسلام و شهید راه حق و آزادگی است و در سایه نهضت سرخش شهادت در راه حق و حقیقت را در طول تاریخ مستدام داشته است. امام همامی که با شهادت خود و 72 تن از یاران پاکش تا همیشه در تاریخ زنده و جاودان خواهد ماند و بعنوان الگو و سرمشق تمام انسان های آزادی خواه جهان قرار خواهد داشت، همچنان که امروز در بسیاری از نقاط جهان یاد قیام خونین کربلا اشک را از چشمان عاشقان جاری و اندوه و درد را در چهره ها نمایان می‌سازد.

در آستانه میلاد آن حضرت، ضمن تبریک این روز فرخنده و مبارک به ملت شریف ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران، ادای احترام می کنیم به روح پر فتوح همه شهدا و ایثارگرانی که خاطره جانفشانی و رشادت هایشان در حفظ و دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و ایجاد اقتدار و شکوه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد. همچنین روز پاسدار را به تمامی نیروهای فعال در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مجاهدت خالصانه در راه حق و آرمان های الهی در دوره های مختلف از خود نشان داده اند تبریک عرض می نمایم و نقش آنان را در حفظ امنیت کشور و پاسداری از نظام اسلامی ارج می نهیم. برای تمامی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزیزان پاسدار از درگاه پروردگار آرزوی توفیق مسألت می نمایم.

کد خبر 385902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha