همشهری آنلاین: مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی است که به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شده، گفت: تحریم سپاه و متهم کردن آن به تروریسم از سوی بازنده ای همچون آمریکا، تعجبی ندارد.

 یعقوب سلیمانی

به گزارش ایرنا، سردار یعقوب سلیمانی در گفت و گو با خبرنگاران در بسیج با محکوم کردن تحریم سپاه از سوی آمریکا اظهار کرد: برای کشوری که مدعی ابرقدرت بودن دارد، شکست در مقابل ایران که از همه جهت تحت فشار و تحریم است، سرشکستگی کوچکی نیست.

وی بااشاره به تحریم سپاه و متهم کردن آن به تروریسم ، افزود: این موضوع تعجبی ندارد و آمریکا سالهاست که در مقابل شکست طرح هایش در مقابل انقلاب اسلامی ایران، تلاش دارد که ایران و سپاه را به اقدامات تروریستی متهم کند، در حالی که شیطان بزرگ عامل شرارت در منطقه است.

سردار سلیمانی ادامه داد: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی است که به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شده است و وجود آن باعث خیر و برکت های زیادی برای کشور شده است.

مسئول سازمان اردویی بسیج خاطر نشان کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی امروز در منطقه ، مقابل طرح‌های استعماری واشنگتن ایستاده و یک تنه همه آن نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است.

پیش از این رئیس قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج اعلام کرد: کاروان های راهیان نور در سال 96 به نام شهدای دانش آموز ایران اسلامی و شهید عاشورایی محسن حججی نامگذاری شد.

سردار علی فضلی گفت: سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر توفیق حضور در راهیان نور را داشته‌اند که 80 درصد آنها برای نخستین بار در کربلای ایران حضور یافته‌اند.

کد خبر 385602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha