همشهری آنلاین: معاون نظارت و پایش حفاظت محیط‌ زیست استان تهران گفت: ۴۲۴ واحد در لیست صنایع آلاینده هستند که امید است با رعایت استانداردهای لازم مانع از روند تشدید آلودگی در تهران شوند.

۴۲۴ واحد صنعتی در لیست صنایع آلاینده استان تهران هستند

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني محيط زيست، محمد رستگاری ديروز در نشست خبری سازمان حفاظت محیط‌ زیست استان تهران با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اهمیت هوای پاک اظهار داشت: مصوبه‌ای در سال 90 داشتیم که خودروهای فرسوده حق تردد در سطح شهر را ندارند پیگیر آن هستیم که این مصوبه اجرایی شود.

وی ادامه داد: نوسازی خودروها و ناوگان فرسوده بسیاری از مشکلات مربوط به آلودگی هوا را حل می‌کند، از این رو مردم و مسئولان با مشارکت یکدیگر باید این فرآیند را تسریع بخشند.

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط‌ زیست استان تهران در ادامه با اشاره به پایش واحدهای آلاینده تصریح کرد: 6 هزار و 700 واحد سال گذشته پایش شدند که 421 مورد از این نظارت‌ها به صورت شبانه انجام شده است.

رستگاری ضمن اشاره به لزوم نظارت بر واحدهای آلاینده عنوان کرد: از 700 واحد نمونه‌برداری شده و در مجموع از ادامه فعالیت 133 واحد جلوگیری شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون 424 واحد در لیست صنایع آلاینده هستند که امید است با رعایت استانداردهای لازم مانع از روند تشدید آلودگی در تهران شوند.

کد خبر 385557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha