همشهری آنلاین: انتخاب شیوه زندگی امروز می‌تواند به جلوگیری یا به تاخیر انداختن مشکلات سلامت مربوط به افزایش سن در آینده کمک کند.

۵ توصیه برای ارتقاء سلامت در زمان پیری

 محققان برای بهبود وضعیت سلامت در دوره پیری پنج پیشنهاد زیر را ارائه می‌دهند:

۱. حداقل ۳۰ دقیقه در روز تحرک فیزیکی داشته باشید.

۲. ورزش جزء بخش ثابت و دائمی زندگی خود نمایید.

۳. مقدار زیادی میوه و سبزی‌جات مصرف کنید.

۴. مواد غذایی حاوی مقادیر کم قندهای افزودنی، چربی اشباع شده و نمک استفاده نمایید.

۵. غلات کامل حاوی سبوس، و پروتئین‌ها و محصولات لبنی کم چرب را انتخاب کنید.

منبع: مهر

کد خبر 385535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =