همشهری آنلاین: هشتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌هایی در زمینه بازاریابی و رسانه منتشر شد.

انتشار هشتاد و نهمین شماره ماهنامه تخصصی مدیریت ارتباطات

همچنین بخش چهارم جنگ تاریخ روزنامه‌نگاری با پژوهش و قلم سید فرید قاسمی به چاپ رسیده است.
مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه های روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی، رسانه و جامعه اطلاعاتی‌ مخاطبان این ماهنامه هستند.

فهرست مطالب ماهنامه را می‌خوانید:

  • استارت‌آپ‌ها را دریابیم امير عباس تقی‌پور
  • ديدار خانواده شهيد محسن حججي با رهبر انقلاب
  • جنگ تاریخ روزنامه‌نگاری 4: ماده تاريخ‌هاي مطبوعاتي/ سید فرید قاسمی
  • به‌روزرسانی آزادی و چالش‌های آن/ علی شاکر
  • حرفه‌ای‌گرایی رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی: فالوورها و فالووینگ‌ها/ مرتضی بهنام
  • توصیف و تحلیل جریان زیست اجتماعی در فضای مجازی حرفه‌ای‌گرایی در شبکه‌های اجتماعی؛ مراقبت رفتار فردی و قاعده‌های کنش‌گری/ سیدتقی کمالی
  • افراد از آنچه در صفحه نمایش می‌بینید از شما دورترند/ فردین علیخواه
  • لطفاً این متن را فوروارد نکنید! / جواد افتاده
  • رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی؛ سخت‌گیرانه‌تر از همیشه/ شیده لالمی
  • حکایت ما و حق و حریم ما در شبکه‌های اجتماعی: حقِ واقعیِ دنیایِ مجازی/ امیر علی علامه‌‌زاده
  • شایعه و انتشار آن در رسانه‌ها/ امیر عبدالرضا سپنجی
  • تأملی بر رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر قاعدۀ زرین اخلاقی: هر چه می‌خواهد دل تنگت نگو!/ منوچهر دین‌پرست
  • زمانی برای آزادی افراد/ سید علیرضا علوی رضوی
  • در گسترۀ بی مرز این جهان... تو کجایی/ سارا شريفی
  • شبکه‌های اجتماعی یا تصویری بدون ویرایش از جامعۀ امروزی/ علی پاکزاد
  • کدام خود؟ کاربران ایرانی خودشان را در عکس‌های سلفی چگونه نشان می‌دهند؟/ اسماعیل رمضانی
  • آیا فضای مجازی قانون‌پذیر است؟جایی که سکوت فریاد می‌زند!/ رضا قربانی
  • شهرهای هوشمند کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس در معرض تهدید سایبری
  • کلیک‌هایی که تعهد می‌آورند نویسنده: اد بیلی/ ترجمه: امیر علی خلج
  • پشتیبانی از سیاست فراگیرسازی اینترنت ترجمه: امیرعلی خلج
  • اثر رسانه بر تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری مترجم: امیرعلی خلج
  • تولید محتوا در فضای مجازی/ سجاد کرمی نامیوندی
  • تازه‌های نشر ارتباطات
  • عصر گفتمان 7؛ جامعه‌شناسی مردمی و گفتمان شهادت/ حسن بشیر
  • کیلین بار، دیتاژورنالیست گاردین انگلستان، در گفت‌وگوی اختصاصی تشریح کرد:
  • گسترش رو به رشد دیتاژورنالیسم در رسانه‌ها و افزایش آموزش مهارت‌های داده‌ای در مدارس
  • گفت وگو از: مریم سلیمی
  • پاتوق عكس بازها و دل‌نوشته نویس‌ها
  • اينستاگرام جاي كتاب نوشتن نيست/ سمیرا رستگارپور
  • شبکه‌های اجتماعی و عبور از گردنۀ نظارت/ حسن فراهانی

مدیریت ارتباطات هر ماه به مدیرمسئولی امیر عباس تقی‌‌پور و سردبیری امیر لعلی با قیمت ۷ هزار تومان منتشر می‌شود. علاقه‌مندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره ۸۸۹۰۴۸۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 385482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =