همشهری آنلاین: تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از جام جهانی زیر ۱۷ سال هند نوشت: تیم ایران تاثیرگذارترین تیم بین سه نماینده آسیا در مرحله حذفی بود و شاگردان «عباس چمنیان» از ادامه عملکرد تماشایی خود مقابل مکزیک اطمینان دارند.

تیم ملی نوجوانان فوتبال

به گزارش ايرنا،  تارنمای رسمی ای.اف.سی، سه تیم ایران، عراق و ژاپن در رقابت‌های جام جهانی زیر 17 سال صعود متفاوتی به مرحله حذفی داشـتند، اما بدنبال راهیابی به مراحل بالاتر هستند.

ایران تاثیرگذارترین تیم بود و با رکورد کامل سه برد صدرنشین گروه سوم به مرحله یک هشتم نهایی و حریف مکزیک شد.

صعود ایران به مرحله حذفی با پیروزهای تحسین برانگیز مقابل گینه، آلمان و کاستاریکا به دست آمد. شاگردان چمنیان از ادامه عملکرد تماشایی خود مقابل مکزیک اطمینان دارند.

«محمد غبیشاوی» کاپیتان تیم ایران به علت دریافت کارت زرد در دیدار مقابل کاستاریکا در دیدار مرحله یک هشتم نهایی قادر به همراهی تیم ایران نیست.

با این حال اعتماد به نفس ایران با توجه به اینکه 10 گل حاصل تلاش بازیکنان مختلفی است، بالا خواهد بود. «یونس دلفی» و «اللهیار صیادمنش» تنها بازیکنان دو گله تیم هستند.این دو بازیکن رهبری خط حمله را به عهده داشتند و ایران در دیدار مقابل مکزیک به این دو بازیکن متکی است.

صیاد گفت: قبل از هر مسابقه مدت زیادی با هم صحبت می کنیم و طرح بازی را می ریزیم. همیشه به جزییات می پردازیم و از هیچ چیزی غفلت نمی‌کنیم.

مکزیک به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم گروه‌ها صعود کرد، اما در گروه F حتی یک برد هم نداشت. این تیم مقابل عراق و شیلی مساوی کرد و برابر انگلیس مغلوب شد.

جام جهانی فوتبال زیر 17 سال به میزبانی هند در حال برگزاری است. با پایان مسابقات مرحله گروهی، رقابت‌های مرحله حذفی از فردا (دوشنبه 24 مهر) آغاز می‌شود.

کد خبر 385179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha