همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با معرفی سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی به عنوان سرپرست پلیس آگاهی تهران گفت: جرایم صورت گرفته در تهران سازمان یافته تر و پیچیده تر از بقیه استانهاست.

به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی در مراسم تقدیر از تلاشهای فرمانده سابق پلیس آگاهی پایتخت گفت: جرایم تهران بسیار پیچیده تر است. من به شخصه در عملیات‌های زیادی در کرمان و سیستان شرکت کرده‌ام اما باید بپزیریم که جرایمی که در تهران اتفاق می‌افتد بسیار پیچیده‌تر و سازمان یافته‌تر از جرایمی است که در نقاط دیگر رخ می‌دهد.

رحیمی گفت: ما آگاهی تهران را در دو سه دهه اخیر می‌شناسیم باید این واقعیت را اعلام کنیم که یکی از درخشان ترین دوره های آگاهی، دوران فرماندهی سردار محمدیان بود. تسلطی که آگاهی امروز پیدا کرده است بر رصد جرم، دستگیری مجرمان و برخورد با آنها بسیار درخشان و قابل تقدیر است.

رحیمی گفت: با رفتن سردار محمدیان تهران یکی از مهمترین مهره های امنیتی و عملیاتی اش را از دست می‌دهد اما می‌دانم که همکاران ایشان تا تعیین فرمانده جدید بدون هیچ نقصی فعالیت های پلیس آگاهی را دنبال خواهند کرد.

رحیمی سرهنگ یار احمدی را به عنوان سرپرست پلیس آگاهی تهران معرفی کرد و از همه معاونت‌های پلیس آگاهی خواست همکاری لازم را با سرهنگ یار احمدی داشته باشند.

 

کد خبر 385154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha