مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: متن منشور اخلاقی کارکنان شهرداری تهران به شرح ذیل است:

کارکنان شهرداری تهران با ایمان به اراده خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حق تعالی و حفظ منافع عموم به ارائه خدمات به شهروندان پرداخته و جلب رضایت آنان را سرلوحه خود قرار می دهند.

کارکنان شهرداری تهران بر این باورند که شهروندان، متولیان واقعی شهرند از این رو حضور آنان در شهرداری را مغتنم می شمارند.

کارکنان شهرداری تهران با رعایت نظم، آراستگی، وقت شناسی و مسئولیت پذیری و با رعایت ادب، نزاکت، عدالت و انصاف آماده پذیرش شهروندان در شهرداری(مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه) می باشند.

کارکنان شهرداری تهران باور دارند که عزت، احترام و تکریم مراجعان از مهمترین مسئولیت های آنان است و تمام تلاش خود را معطوف حفظ شخصیت و جایگاه شهروندان درفرآیند ارتباطات متقابل می نمایند.

کارکنان شهرداری تهران انجام امور شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن ضروری دانسته و کوشش خواهند نمود تا از اتلاف وقت آنان در شهرداری جلوگیری نمایند.

کارکنان شهرداری تهران مصمم هستند تا امکانات و تسهیلات لازم را برای آسایش و آرامش و استقرار شهروندان در فضای مناسب اداری اختصاص داده و خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه ای مناسب و نوین در اختیار آنان قرار دهند.

کارکنان شهرداری تهران خود را موظف می دانند تا در حوزه فعالیت خود هرگونه اطلاعات و توضیحات کافی مورد نیاز شهروندان را به سرعت و با توجه به مقررات برای آنان فراهم آورند.

کارکنان شهرداری تهران بر این اعتقاد می باشند که مبنای ارزیابی فعالیت های آنان جلب نظرات و میزان رضایت شهروندان است، از این رو با ایجاد تمایلات مثبت به کار و متناسب با نوع فعالیت به تلاش مجدانه و صادقانه در شهرداری تهران می پردازند.

کارکنان شهرداری تهران استقبال خود را از انتقاد و پیشنهادات شهروندان در کلیه مصادیق اموردر شهرداری اعلام و در جهت ارج نهادن به نظرات مردم، ازآن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقا خدمات شهرداری استفاده می کنند.

با انتشار این منشور همه مدیران واحدهای (ستادی و اجرای) تابع شهرداری تهران موظف شده اند روشهای مورد عمل و بخشنامه ها و دستورالعمل های خود را با رعایت قوانین و مقررات مربوط منطبق با معیارهای اخلاقی منظم در منشور تطبیق دهند.

آخرین بروزرسانی یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱

کد خبر 38458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز