همشهری آنلاین: آنتونی هاپکینز و اما تامپسن که در ۱۹۹۳ برای بازی در «بازمانده روز» نامزد اسکار شدند، پس از ۲۴ سال دوباره کنار هم قرار می‌گیرند تا در نسخه‌ای امروزی از «لیرشاه» ایفای نقش کنند.

Hopkins

به گزارش همشهري به نقل از اسكرين‌ديلي، بازيگران بريتانيايي برنده اسكار تا چند روز ديگر مقابل دوربين پروژه شكسپيري به كارگرداني ريچارد آير مي‌روند؛ فيلمساز 74 ساله انگليسي كه بيشتر با «يادداشت‌هايي بر يك رسوايي» شناخته مي‌شود. اين فيلم تلويزيوني محصول شبكه دو BBC و آمازون استوديوز است و ماجراهاي آن در روزگار فعلي مي‌گذرد. هاپكينز به نقش يك نظامي خودكامه انگليسي ظاهر مي‌شود و تامپسن نقش دختر او را ايفا مي‌كند.

اميلي واتسن، جيم برودبنت، كريستوفر اكلستن، توبياس منزيز، آنتوني كالف و كارل جانسن ديگر بازيگران سريال «ليرشاه» هستند كه بسياري از كارشناسان از همين امروز به موفقيت آن اميدوارند. حضور انبوه بازيگران سرشناس در كنار كارگرداني كاركشته انتظارها را از نسخه تلويزيوني «ليرشاه» شكسپير بالا برده است.

پس از آنكه كازوئو ايشي‌گورو جايزه نوبل ادبيات را برد، نام «بازمانده روز» او بيش از پيش سر زبان‌ها افتاد؛ رماني كه چهار سال پس از كسب جايزه معتبر من بوكر به فيلمي سينمايي به كارگرداني جيمز آيوري و بازي هاپكينز و تامپسن تبديل و نامزد دريافت هشت جايزه اسكار شد.

کد خبر 384420

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha