سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳
۰ نفر

شرکت مخابرات تهران در پاسخ به خبر همشهری با عنوان ازدحام در مراکز مخابراتی اعلام کرد: درصورتی که مشترکین تلفن ثابت، بدهی خود را از طریق ۲سامانه ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ پرداخت کنند، بدون حضور آنها در مراکز مخابراتی، تلفن‌شان وصل می‌شود.

اين شركت اعلام كرده كه همواره از پرداخت غيرحضوري مشتركين استقبال مي‌كند و دعوت از مشتركين جهت حضور در مراكز مخابراتي براي وصل مجدد تلفن‌هاي افراد بدهكار يك گزينه ارفاقي براي مشتركيني است كه وجه بدهي خود را از روش‌هايي غيراز سامانه‌هاي يادشده پرداخت كرده و علاقه‌مند وصل فوري تلفن خود هستند. در جوابيه شركت مخابرات آمده است: در راستاي مشتري‌مداري و با وجود عدم‌پراخت وجه بدهي يادشده از بانك‌هاي طرف تعامل، كارشناسان مراكز مخابراتي با رويت مستندات پرداختي اقدام به وصل مجدد تلفن‌هاي قطع‌شده مي‌كنند. اين شركت همچنين اعلام كرده است كه تمامي تلفن‌هاي بدهكار قطع شده كه مشتريان مبالغ بدهي خود را از سامانه‌هاي 1818 و 2000 پرداخت نكرده‌اند، بدون نياز به حضور مشتركين در مراكز مخابراتي، ظرف مدت 72ساعت كاري وصل خواهد شد و پيشنهاد مي‌شود مشتريان مخابرات تهران، بدهي تلفن ثابت خود را از طريق سامانه‌هاي اعلام شده پرداخت كنند.

توضيح همشهري:
موضوع گلايه مردم اين است كه عدم‌تعامل بين بانك‌هاي عامل و شركت مخابرات نبايد باعث قطع تلفن ثابت شود و بهتر است شركت مخابرات تهران با شبكه بانكي براي اتصال سامانه‌هاي پرداخت غيرحضوري نظير اينترنت بانك، موبايل‌بانك و نظاير آن به سامانه‌هاي مراكز مخابراتي توافق كنند. چرا كه دليلي وجود ندارد كه به‌دليل تأخير در واريز وجوه پرداخت شده به‌حساب شركت مخابرات از طريق بانك‌ها، تلفن مشتركين قطع و از آنها خواسته شود به مراكز مخابراتي مراجعه ومستندات پرداخت را ارائه دهند يا اينكه 72ساعت كاري براي وصل دوباره تلفن خود صبر كنند.

کد خبر 383997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha