همشهری آنلاین: به گفته محققان، شنیدن موسیقی‌های آرام و آهسته قبل از سرگذاشتن بر بالش می‌تواند به خواب بهتر کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام بنیاد ملی خواب، موسیقی تاثیر مستقیم بر سیستم عصب پاراسمپاتیک دارد که به آرام شدن بدن و آماده شدن برای خواب کمک می‌کند.

همچنین موسیقی به کاهش ضربان قلب، کاهش فشارخون، تنظیم نفس کشیدن کمک کرده و در نتیجه موجب آرام شدن عضلات بدن می‌شود.

موسیقی ایده آل شامل آهنگ‌های آهسته‌تر از ۶۰ بیت و ۸۰ بیت در دقیقه است، که معمولا آهنگ‌های کلاسیک و فولک (سنتی محلی) را شامل می‌شود.

کد خبر 383872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =