همشهری آنلاین: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس به مناسبت تشییع شهید حججی در بیانیه ‌ای ایثار دلیر مردان ایران را در تمامی دوران، الهام‌ بخش و الگویی ماندگار برای ملل آزادی ‌خواه و مستقل جهان برشمرد.

محسن حججی

به گزارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این بنیاد به مناسبت تشییع شهید مدافع حرم «محسن حججی» بیانیه‌ ای به شرح زیر صادر کرد: بار دیگر عطر ایثار و شهادت فضای ایران اسلامی را معطر و عطرآگین کرده است. تشییع پیکر مطهر شهید «محسن حججی» مدافع نستوه، مقاوم و شجاع حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) که حماسه «سر» را سر داد و گذشتن از سر را بار دیگر متجلی ساخت دوباره مردمان بصیر ایران اسلامی را به شور و شعف این حماسه و صلابت و اخلاص فداکارانه رهنمون ساخته است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شهید سرافراز و جهادگر فرهنگی قهرمان و پرتلاش شهید محسن حججی نشان و حجتی است بر همگان که قدردان غیرت و مردانگی مدافعان حرم وحریم‌مان باشیم، قدردان مردان مردی که سر می‌دهند اما نستوه و استوار در برابر دشمنان اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و ایران اسلامی ایثار و مقاومت می‌کنند تا آرمان‌هایمان به سرانجام برسد و سرزمین، ملت و خانواده‌های عزیزمان در امنیت و آسایش باشند.

بنیاد حفظ آثار در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت شهیدمحسن حججی به محضرحضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده محترم و معزز این شهید و آحاد ملت انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی تاکید کرده است: اقرار رسانه‌های منطقه ‌ای و فرامنطقه ‌ای به استقامت، پایداری و شجاعت وصف ‌ناپذیر و کم‌ نظیر آن شهید والامقام در برابر گروه تروریستی تکفیری و صهیونیستی داعش به خوبی گویای این حقیقت است که غیرت و شجاعت و ایثار دلیرمردان ایران عزیز در تمامی دوران، الهام‌ بخش و الگویی ماندگار برای ملل آزادی خواه و مستقل جهان است.

در پایان این اطلاعیه از ملت همیشه در صحنه، آگاه و شهیدپرور کشورمان به ویژه مردم مومن و انقلابی تهران بزرگ به حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی روز دوشنبه 13 شهریورماه در تهران دعوت شده است: ضمن حضور باشکوه و حماسی در مراسم تشییع، بیعت تاریخی و جاودانه‌ ای با این شهید برومند و قهرمان ایران اسلامی داشته و به جهانیان ثابت نمایند که نام و یاد و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(رحمه‌ الله علیه)، شهیدان گرانقدر و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در ایران اسلامی همچنان زنده، جاری و ساری است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از برگزاری آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم پاسدار محسن حججی در روز چهارشنبه پنجم مهرماه در تهران خبر داد.

شهید محسن حججی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به دست گروه تکفیری تروریستی داعش اسیر شد و به شهادت رسیده است.

کد خبر 383412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha