همشهری آنلاین: هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌هایی در زمینه بازاریابی، روابط‌عمومی و رسانه منتشر شد.

بررسی چند قاعده بازاریابی آنلاین در شماره ۸۸ ماهنامه مدیریت ارتباطات

در این شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات، قاعده‌هایی در بازاریابی آنلاین مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین بخش سوم جُنگ‌تاریخ روزنامه‌نگاری با پژوهش و قلم سیدفرید قاسمی به چاپ رسیده است.

آنچه در این شماره می‌خوانید:

  • سرمقاله: از صف‌بستن کنار کیوسک‌ها تا باطله شدن روزنامه‌ها- امیرعباس تقی‌پور
  • جُنگ تاریخ روزنامه‌نگاری (بخش سوم) - سیدفرید قاسمی
  • رسانه، فرهنگ، گفتمان - حسن بشیر
  • چرا در اینستاگرام مرفه بی‌درد به نظر می‌رسیم؟ مینا عینی‌فر
  • رسانه رسمی نمی‌میرد- مرجان لقایی
  • نگاهی به روند رو به رشد فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال ۲۰۱۷؛ الزام یا اختیار -امیر کاکایی
  • ظهور استراتژی جدید در روابط‌عمومی- حسنن صیری قیداری
  • سینما به مثابه هنرستان تجربه- منوچهر دین‌پرست
  • به اشتراک‌گذاری آنلاین اطلاعات؛ رفتاری برنامه‌ریزی شده برای تولید سرمایه اجتماعی- ترجمه امیرعلی خلج
  • گزارش کاملی از برگزاری پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

پرونده ویژه بازاریابی آنلاین زیر نظر امیرعلی خلج:

  • قواعد نوین بیانیه‌های مطبوعاتی
  • وب باعث می‌شود مخاطبان مجذوب‌تان شوند: ویروس‌وار منتشر کن
  • موجی جهان‌گستر ایجاد کنید
  • بازاریابی و روابط‌عمومی در زمان واقعی
  • صوت و ویدئو، محرک اقدام

مدیریت ارتباطات هر ماه به مدیرمسئولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیرلعلی با قیمت ۷ هزار تومان منتشر می‌شود. علاقه‌مندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره ۸۸۹۰۴۸۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 383293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =